anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie trwającej wypłaty i procesu migracji do konta firmowego

DobryPiotr-
#7 Wielbiciel#

Witam Zacząłem proces zmiany na konto firmowe, ale chciałbym go przerwać, nie dokończyłem tego kroku gdyż na czas zorientowałem się, że za sprzedaż ostatniego produktu pieniądze powinny jeszcze trafić na konto prywatne. Proszę o możliwość przerwania procesu weryfikacji firmy i możliwość wypłaty środków na konto prywatne. Nie wiedziałem że nie da się anulować procesu migracji i zablokuje to całkowicie ustawienia wypłat, właściwie to ta karta zniknęła mi całkowicie i nie mogłem nawet wprowadzonego, tego starego numeru konta, podejrzeć.

Napisałem już mail w tej sprawie wczoraj, ale do teraz zero odpowiedzi, a nie chciałbym żeby kasa poszła na konto, które nie istnieje, bo to zamrozi środki podejrzewam, że na wiele dni.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Bo wg regulaminu nie da się ale: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

DobryPiotr-
#7 Wielbiciel#

nie wiem czy się nie da, ale podobno jak nie doszło do finalizacji migracji to należy napisać maila (informacja znaleziona gdzieś na allegro w zakładce pomocy), by proces przerwać, ale nigdy bym nie pomyślał że będąc w procesie migracji zniknie mi opcja wypłat, a jakimś cudem i tak pójdzie opcja automatycznej wypłaty pomimo, że nie miałem na nią żadnego wpływu. Ostatni raz coś sprzedawałem z 2 lata temu i nawet nie pamiętałem by sprawdzić numer konta, zauważyłem błąd dopiero jak mi informacja o automatycznej wypłacie przyszła i na jaki numer konta.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, czasem wyjątkowo się da ale tylko za ich zgoda, dlatego musisz się z nimi porozumieć, jak pisałeś to czekasz, ja tu zaznaczyłem pomoc moderacji>może Ci pomogą.

oznacz moderatorów

DobryPiotr-
#7 Wielbiciel#

dziękuję, fajnie by było gdyby się udało to cofnąć do momentu zakończenia całego procesu obecnej sprzedaży.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DobryPiotr- Widzę,  że wypłata zlecona dzisiaj została już poprawnie zakończona, więc środki trafią na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Czy miały trafić na inny rachunek?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DobryPiotr-
#7 Wielbiciel#

Już miałem kontakt z pracownikiem, potem skontaktowałem się z bankiem by dowiedzieć się co się stanie z pieniędzmi i okazało się, że z racji upływu czasu banki mi się pomyliły i to akurat konto nie zostało zamknięte tylko ... zapomniane. Pracownik banku pomógł mi odzyskać dostęp do konta, pieniądze już przerzuciłem na aktualne konto bankowe, a dział ekspercki cofnął rozpoczętą migrację konta na firmowe. O wiele za dużo stresu niż trzeba było 🙂 Całkiem sprawnie udzielona pomoc 🙂 Dziękuję całemu zespołowi allegro 🙂

oznacz moderatorów