anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zagineła przesylka klienta w allegro smart ups,

Chembudsell
#1 Nowicjusz#

witam serdecznie

w dniu 18 grudnia wysłaliśmy przesyłkę allegro smart kurier ups,wedlug operatora przesyłka została odebrana 20 grudnia przez klienta (ups nie posiada nazwiska ani podpisu klienta) klient zgłosił nam wczoraj że przesyłka nie otrzymał do dnia dzisiejszego,co powinnismy teraz z tym uczynić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Chembudsell Sugeruję ponowny kontakt z przewoźnikiem i złożenie reklamacji, jeśli kupujący jeszcze tego nie zrobił.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jako firma sprzedajesz? to zajmij się dostawą dopóki kupujący nie zacznie dyskusji ponieważ to Ty odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania.

oznacz moderatorów