Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ktoś może mi wyjaśnić co się z tą paczką działo? Zaznaczam tylko, że do mnie nie wracała... Pierwszy raz takie coś widzę.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=662840278444200133521130
@AnnaG-Antyki obstawiam że za pierwszym razem była w paczkomacie zastepczym . Odbiorca nie odebrał wiec ja po dwóch dniach cofnięto na oddział i nastepnego dnia włożono już do prawilnego paczkomatu skąd zostala odebrana
@AnnaG-Antyki Klient opłacił sobie ponowne doręczenie do paczkomatu, bo ma taką opcję w aplikacji.
To jest możliwe, bo fakt przeoczyłam prośbę o późniejszą wysyłkę i mu napisałam, że wyślę na własny koszt jak wróci. I tak sobie czekałam na powrót. Nawet nie wiedziałam, że jest taka możliwość. Dzięki.