anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup przez pomyłkę??

raf-comp
#10 Popularyzator#

Witam państwa,

Może ktoś z państwa jest wstanie mi wytłumaczyć  jak można dokonać zakupu przez pomyłkę??Klient robi zakup na allegro po czym odbiera paczkę i stwierdzić że dokonał zakupu przez pomyłkę. Towar zwraca. Najczęściej taki zakup jest opłacany przez allegro Pay na 10 zwrotów 8 są opłacone allegro pay.  Wygląda mi to na jakieś wyłudzenie produktu. Bo blondynie nie będzie etui pasować do paznokci.  Jestem  wstanie zrozumieć wszystko ale naciąganie sprzedawców na koszty wysyłki są porażką. Co o tym sądzicie, jaka jest wasza opinia na ten temat.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Takie czasy, takie społeczeństwo, dużo rzeczy trudno wytłumaczyć. Moim zdaniem to niewytłumaczalne!

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#13 Ambasador#

Najbardziej mnie "rozczula" zakup przez pomyłkę 4 przedmiotów z 5, które wysłałam, dziwnym trafem razem wystarczających na Smarta

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Chyba faktycznie jest to nie wytłumaczalne. Ludzie zrobili zakup przez pomyłkę, od razu anulowali i po problemie, fakt jest taki że można zakupić przez pomyłkę ale zamówienie się anuluje a nie czeka i pisze kiedy wysyłka po czym zwraca towar. Dość słabe, z tym powodem zakup przez pomyłkę, lepiej wybrać że i mi nie pasuje, niż tworzenie durnoty. Ciekawe czy w innych państwach po za unia jest też taki sam system ze zwrotami? Jak jedna użytkowniczka zaznaczyła, zwroty są bez kontroli. Na Temu zwracasz ale masz limit darmowych zwrotów. 1 na rok.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Oj można. W apce do koszyka wpadają rzeczy przez przypadek. Muśnie się ekranik i gotowe. Ktoś razem zapłaci i zorientuje się po fakcie...

Bywają też takie przypadki jak ingerencja 3letniego szkraba podczas 30 sekund nieuwagi. Kto takiego nie miał, nie zrozumie, a kto pilnował to tłumaczyć nie trzeba co potrafi zrobić. 

Ja raz kupiłam buty nie w tym rozmiarze przez pomyłkę. I naprawdę nie wiem jak to się stało. Wybierałam kilka w dobrym rozmiarze do koszyka do porównania, a potem te co kupiłam były 5 rozmiarów za małe. I to nawet nie przez apkę tylko przez kompa. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@raf-comp bardziej niezrozumiały jest zwrot 6 z 9 takich samych zakupionych przedmiotów i podanym powodem ,, nie pasuje mi ,, Rozumiem ... użyty jeden , klient nie chce oddawać  produktu , do którego wsadził łapę i oddaje 8 z 9- ciu  ,zdarza się często , w tle jak zwykle dycha za przesyłkę . Dodam jeszcze ,że produkt z ,, gwarancją najniższej ceny ,, 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@raf-comp  a jakie to ma znaczenie co kupujący oznaczy ? 

Przy tym co sie dzieje ostatnio na allegro to ja juz nawet nie czytam powodu odstapienia jaki oznacza kupujący. Patrze tylko czy oznaczone jako odstąpienie czy jako reklamacja. Reszta ma dla mnie zerowe znaczenie. Jelsi keidyś bedzie powód: "bo mialem sen albo przeczucie" to także mnie to bedzie ani parzyło ani ziebiło. Jeśli zwracany przedmiot wraca w porządku to zwracam wpłate i tyle

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Próbuje zrozumieć socjologicznie i tyle. Co nie zmienia faktu że zwroty na allegro to plaga bo są darmowe, kiedy klient musiałby zapłacić za zwrot to by się zastanowił przed zakupem.

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@raf-comp to proste

99% biznesów kupujących na allegro to małe firemki, głównie na ryczałcie

więc nie się im opłaca brać faktur - po co pokazywać dochód

do tego filozofia janusza

potrzebuję coś, zamówię sobie od 5 sprzedawców, 1 szt użyję resztę zwrócę bo jest to za darmo

i biznes się kręci

i do tego przekonanie, że smart jest dla wszystkich stron transakcji za darmo

może, gdyby jeszcze część z w/w miała świadomość, że sprzedawca opłaca takie zakupy - to by tego nie robili - ale allegro wręcz zachęca do takich działań

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Klienci mnie zachęcają do tego abym miał Smarta. Właśnie na ryczałcie. O tak kupi np. etui do telefonu na 3 innych aukcjach po czym 2 zwróci. Janusze biznesu i tyle. Sprzedawałem kiedyś na allegro nawet w lipcu, sierpniu, nie było takiego burdelu. Te nowości które są niczym innym jak psuciem portalu.

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

U siebie zauważyłem, że Klienci bardzo rzadko zadają pytania. Kiedyś było sporo zapytań, a teraz właściwie nikt nie pyta. I później słyszę (poza tymi, co zwracają dla smarta): kupiłem na oko, sorki, ale muszę zwrócić. A sprzedaję ogniwa, gdzie na każdej sztuce jest wybity konkretny model.

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Rozumiem, właśnie nikt się nie pyta, rzadko kiedy jak już są pytania to kiedy wysyłka, a potem bum zwrot dokonany... Jak zamknę miesiąc ze stratą to się to się trochę wkurzę.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wielu sprzedających tu opisywało na forum, że tyle pytań często bezsensownych od kupujących i ten czas odpowiedzi, więc nie chcą pytań od kupujących i często odpowiadają BOTy, odpowiedzi są bezsensowne, to kupują i zwracają.

oznacz moderatorów

brakestop
#13 Ambasador#

plaga !

Jak ślepe opijusy klikaja i kupują w SMART ciężkie elementy samochodowe o wadze 36 kg i wartości 2250 zł.

Gdybym nie weryfikował części po nr VIN przed wysyłką, zapłaciłbym firmie kurierskiej 160 zł za paczkę i 160 zł za zwrot !

My nie obciążamy dodatkowymi opłatami za wysyłki powyżej 600 zł, ale wliczamy w stratę opłatę kurierską.

PLAGA to takie właśnie krety. NI\ie napisze, nie zadzwoni. Kliknie i ma wyjechane.

Gdy dzwonię po nr VIN często z ryjeczuńciem wyskoczy, że obudziłem. Się odechciewa juz wszystkiego na tym portalu.

 

p.s. prowizja dla Allegro od takiej belki przedniego zawieszenia to prawie 150 zł czyli łącznie

2250 zł - 160zł -160zł -150zł w przypadku zwrotu = 1780 zł

REWELACJA BIZNESOWA 😉

 

 

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Dodała do koszyka, opłacała wszystko co tam ma i nie zauwazyla, ze opłaca coś, czego nie potrzebuje..

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Każde tłumaczenie jest dobre:D

oznacz moderatorów