anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie od klienta a brak wpłaty na koncie

MAMY ROZWIĄZANIE!
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Witam 

Mamy zmówienie od klienta, płatność poprzez Allegro pay business, status opłacone a my nie mamy tych środków na naszym koncie, jednak prowizja została już pobrana. 

 

Musimy anulować to zamówienie z uwagi na brak towaru na magazynie tylko że jak mamy dokonać zwrotu środków klientowi jak sami ich jeszcze "fizycznie" nie otrzymaliśmy?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@nat_not 

Poniżej podaje numer zamówienia. 

b80f7dd0-aa2c-11ee-9d4c-31ee45aedb1a

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku fizycznie nie wypłaciłeś pieniędzy na swój rachunek bankowy, ale masz środki na saldzie w tej zakładce, więc możesz bez przeszkód zlecić zwrot dla kupującego. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_  wiem że mam środki na koncie, ale chodzi o to że nie mamy wpłaty od podanego klienta a prowizja jest ściągnięta. 

Więc pytanie kiedy dana wpłata się pojawi u nas, bo żeby nie było potem jazdy że my zrobimy klientowi zwrot a wpłaty od niego jak nie było tak nie będzie. 

 

Bo pierwszy raz mamy taką sytuację, że status płatności jest " zapłacone", a my nie widzimy wpłaty na swoim koncie. 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku tak jak Ola napisała, ta wpłata jest widoczna w tej zakładce (Środki i historia operacji) nie wypłaciliście jej na konto bankowe, ale jest na saldzie Allegro Finanse i możecie zlecić zwrot dla kupującego. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@la_nika a mogę prosić o screena skoro wy ją widzicie a my nie? Z dzisiaj to ja widzę tylko wcześniejszą wpłatę od innego klienta i pobranie prowizji od oferty o którą pytamy. 

Zrzut ekranu 2024-01-3 o 15.55.17.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku dziękuję za zrzut mi przepraszam za pomyłkę!   

Ponieważ metodą płatności było Allegro Pay Business środki za sprzedaż są przekazane bezpośrednio na rachunek bankowy, który został przez Ciebie wskazany do wypłat na Allegro. Nadawcą przelewu jest dostawca usługi Allegro Pay Business: obecnie to firma PragmaGO S.A. W tytule przelewu znajdziesz numer zamówienia. Płatność u nas w systemie jest już zakończona możliwe, że nie jest widoczna na Twoim rachunku i zostanie przekazana dopiero przy kolejnej sesji w banku. 
W takiej sytuacji możesz albo poczekać aż przelew dojdzie na Twój rachunek, albo już teraz zlecić zwrot.
W przypadku zwrotu wpłaty dla metody Allegro Pay Business, z
wrot wykonasz do PragmaGO S.A. na jeden ze sposobów:

  1. Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:

    • Numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
    • Nazwa: PragmaGO S.A.
    • w tytule przelewu wpisz numer zamówienia Allegro

  2. Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.

  3. Możesz też zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam pytanie teraz o zwrot prowizji. 

Zwrot wpłaty został skierowany z konta do PrgmaGO, wczoraj kliknęłam o zwrot prowizji za zakup. Czy dostaniemy informację, że pieniądze wróciły na konto klienta i kiedy możemy się spodziewać zwrotu naliczonej prowizji?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Twój wniosek został odrzucony, ale odwołaj się proszę od tej decyzji za pomocą tego formularza  i dodaj tam potwierdzenie zlecenia zwrotu oraz jeśli masz oświadczenie kupującego o odstąpieniu od umowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ nie mamy odstąpienia od umowy przez kupującego bo anulowanie nastąpiło z naszej strony z powodu braku towaru na magazynie. 

Ale w takim razie jutro wyślę potwierdzenie zwrotu wpłaty. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku a nie jest tak że oni przelewają kasę w momencie dodania do panelu faktury ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów