anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#

Witam czy to normalne że w przeciągu 24 godzin allegro drugi raz zawiesza mi konto 

Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie:

- kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,

- zdjęcia dokumentu tożsamości umieszczonego obok Twojej twarzy (selfie).

 

 

Wczoraj im wysłałam przedmiot bokiem dowód odblokowali rano dziś , o 9 wystawiłem przedmioty na sprzedaż a o 12:07  znowu zawiesili i chcą zdjęcia selfie z dowodem  , no ile razy można potwierdzać w kółko że ja to ja  

specjalnie wyłudzają dane wrażliwe czy na jakiej zasadzie ciągle blokują ? 

nie mają zaznaczone że potwierdzałam wczoraj że dzisiaj znowu to samo ? 

ile wkółko razy można to wałkować  i kto mi zwróci po 2.90 zł za aukcje wyróżnienie  x2 wszystkie aukcje bo rozumiem że mogą sobie tak budżet budować bez wyróżniania 

 

był ktoś w takiej sytuacji ?

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

LEW433
#21 Demiurg#

@Paulina_Klas Pisałeś i rozmawiałeś z Allegro, nie docierają argumenty? Tylko z nimi możesz wyjaśnić, jeszcze może któryś z moderatorów Ci pomoże.

oznacz moderatorów

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#

@LEW433   tak za 2 razem oburzona już byłam i pisałam ile można zawieszać  to odpisali : 

Zawiesiliśmy Pani konto ze względów bezpieczeństwa w oparciu o art. 2.13 naszego Regulaminu.

W celu jego odwieszenia proszę o przesłanie zdjęcia, na którym będzie widoczna Pani twarz (selfie), z dokumentem tożsamości w kadrze.

wczoraj dowód z przedmiotem 

a dziś selfie to jak wyłudzanie danych 

konta mam poprzypisane payu, przelewy24 moje konto bankowe potwierdzone wszystko co możliwe  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Paulina_Klas Tylko że my niewiele możemy, może pomoże to, żeś tu napisała i zrobi się "raban". Ten Xboks im przeszkadza, było wiele tu przekrętów z sprzedażą tego. @la_nika @mr_oma 

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

a co sprzedajesz

oznacz moderatorów

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#

@dawal50  xbox series s , pompowtryskiwacze , złoty numer  , raczej zgodne z regulaminem wszystko 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paulina_Klas Z uwagi na to, że pojawiły się nowe informacje i okoliczności w sprawie blokady Twojego konta dział bezpieczeństwa podjął decyzję o jego ponownej blokadzie. Kontynuuj proszę korespondencję mailową z nami w tej sprawie, bo to jedyna właściwa droga, abyśmy mogli wspólnie wyjaśnić tę sytuację.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

iwonex23
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

Nieuzasadnione? To że w ogóle ktoś od Was tego zażądał (i to pomimo pomyślnej weryfikacji za pośrednictwem konta bankowego) jest po prostu ŻENUJĄCE. Nie macie kompetencji organów, egzekutora ani Sądu, więc niby na jakiej podstawie byście mogli ich oczekiwać?

To jest po prostu NIESMACZNE i udawalnictwo, że cokolwiek robicie w kwestii bezpieczeństwa. W praktyce wtryniacie się wszędzie tam, gdzie nie powinniście, zamiast pilnować własnego podwórka. Jak jest faktyczny problem, to zawsze macie pod ręką szablon "przykro Nam".

Wedle mojej wiedzy życiowej złodziejstwem zajmuje się prokuratura. Wystarczy złożyć doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Tylko te nieszczęsne 500pln szkody trzeba mieć przekroczone. A wszystkie transakcje POK obejmuje i tak. Więc po co taki niepotrzebny cyrk?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@iwonex23 Nie ujawniamy metod weryfikacji konkretnych kont, ponieważ w ten sposób osoby nieuczciwe wiedziałyby jak te zabezpieczenia ominąć. Dziękuję za Twój głos w tej sprawie, ale z uwagi na to, że nie dotyczy ona Twojego konta, nie znasz szczegółów ani okoliczności tej sprawy. Naszym zadaniem jest dbanie o to, aby transakcje na Allegro były w pełni bezpieczne dla obu stron, więc biorąc pod uwagę fakt, że oferta sprzedaży konkretnego produktu została wystawiona w naszym serwisie, to jest jednak nasze podwórko i sprawa, którą jesteśmy zobowiązani wyjaśnić. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

iwonex23
#9 Pomysłodawca#

@Paulina_Klas

Ostrożnie! Lepiej nie sprzedać wcale niż wrąbać się w kryminał z powodu kilku złotych...

Skanu dowodu + selfie bym nie wysłała byle komu, na czymś takim można sobie niezłych problemów narobić. Na Policji się usłyszy, że "trzeba było nie dawać" i na tej mądrości ludowej mogą zakończyć to co oni zasadniczo "mogą".

Wedle ustawy, skan dowodu można tylko w ściśle określonych przypadkach udostępnić. I to raczej chodzi o organy administracji i banki, a nie jakieś korpo (którego tak naprawdę nie wiadomo KTO jest właścicielem). Jeżeli na żywo ktoś weryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dowodu, to nie ma prawa ani brać do ręki dowodu ani go kopiować. I wcale nie chodzi o koronawirusa, zawsze tak było.

PS. Oni ten support mają żenująco słaby od dawna. Sami własnego regulaminu nie rozumieją - znajomy handluje i co chwilę ma z nimi jazdę, a to na screenie to aż się dziś popłakałam ze śmiechu( https://i.imgur.com/RtFFDm2.png). Odkrycie dekady! Niestety, mojemu przyjacielowi do śmiechu nie jest od dawna. Cały czas takimi kwiatuszkami go raczą. I to dla mnie jest wystarczający powód by danych tak wrażliwych im NIE przekazywać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@iwonex23 Sprawa @Paulina_Klas zakończyła się pomyślnie, samo konto zostało wczoraj odblokowane, a my usunęliśmy wszelkie dane i przesłane załączniki (wśród których nie było w ogóle skanów dowodu i selfie), więc to najlepszy dowód, że Twoje obawy są nieuzasadnione. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ale to nie zmienia faktu że macie trochę "bałaganu".😂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 Co dokładnie masz na myśli? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#
  • @LEW433  No tak to nie zmienia faktu ze jak rano wystawiam o 8 przedmiot o 12 jest konto zawieszane a ja pelna kwotę za dzien promowania 2.90zl place  przy następnym odwieszeniu znowu 2.90 płacisz za wystawienie z promowaniem  gdzie to powinno być na godziny rozłożone 
oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

@iwonex23 

@_HolaOla_ 

Ale tu nie ma żadnego "dowodu". Ja tu widzę niepodparte niczym "twierdzenie", że usunęliście. 

Takie samo "twierdzenie" jak to, że nie łamiecie tajemnicy korespondencji. To jak stwierdziliście, że tylko "wybrana" grup pracowników ma wgląd w to centrum wiadomości jest już deklaracją łamania tej tajemnicy.

Samo to, że wymagacie tego typu działań (zdjęcie dowodu + selfie) oraz to, że z podstawowymi prawami człowieka (tajemnica korespondencji) jesteście na bakier jest DOWODEM, że obawy są jak najbardziej uzasadnione.

oznacz moderatorów

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#

Nie wieże że zostało usunięte a po drugie to nie mamy gwarancji tylko puste słowa  niczym nie poparte , wiem co pracownicy firm potrafią robić 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paulina_Klas Każdy pracownik mający dostęp do takich informacji, a jest to bardzo niewielka grupa osób, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane działania, a w całym Allegro przestrzegamy wszelkich zasad związanych z danymi osobowymi do czego zobowiązuje nas polskie i europejskie prawo. Oczywiście, to moje zapewnienia i nie zmuszę Cię do tego, abyś wierzyła mi na słowo, a jeśli przesłałaś pliki, które wskazał dział bezpieczeństwa, tym samym zaakceptowałaś te warunki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

iwonex23
#9 Pomysłodawca#

@Paulina_Klas

Dokładnie.

@ 

Najpierw SZATAŻEM te dane próbujecie na tej Pani która jest partnerem biznesowym i nie jest żebrakiem WYMUSIĆ, a potem że "jeśli przesłałaś pliki, które wskazał dział bezpieczeństwa, tym samym zaakceptowałaś te warunki."?

Serio piszesz? Czy Wy jesteście normalni?

Widzę, że zrobił się z tej spółki moloch w którym panuje totalne bezkrólewie i bajzel. Kogo Wy tam zatrudniacie? 

Swoimi bezprawnymi działaniami udowadniacie, że nie można Wam ufać w żadnym calu.

 

oznacz moderatorów

Paulina_Klas
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  Czyli jak trafimy na nieodpowiedzialnego pracownika to będzie handlował sobie naszymi danymi , wy nie będziecie nic winni a  pracownik nieuczciwy,  ja też przestrzegam prawo jade 70 w terenie zabudowanym jak nikt nie widzi 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Paulina_Klas Tak jak poinformował Cię nasz pracownik Twoje konto zostało odblokowane, a wszystkie przesłane załączniki zostały usunięte. Nie ma możliwości,  abyś trafiła na pracowników handlujących danymi z Allegro, więc przewidywania co by było gdyby, pozostają jedynie w sferze spekulacji, a nie faktów.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów