Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry mam problem którego nie potrafię rozwiązać z działem bezpieczeństwa transakcji niestety Pracownik dokładnie Marina nie kieruje absolutnie treści wiadomości tak aby pomóć rozwiązać sprawe a jedynie odpowiada jak automat/maszyna
Gdzie i u kogo moge złożyć skarge na prace pracownika ?
Druga sprawa konto zostało zawieszone z powodu słabej jakości , jakość poprawiona i nagle pojawiłą się nie wiadomo z kąd informacja o powiązanych kontach , udało mi się odnaleźć ślad konta z przed ponad 10lat i zorganizować wymogi natomiast kolejno konto kompletnie niema nic wspolnego z moją firma mozliwe ze w czasach kafejek internetowych uzytkownicy jednego komputera /IP korzystali z roznych platform , niestety nie jestem w stanie kompletnie sie porozumiec czy ktos ma jakis pomysl jak rozwiazac sprawe?
Ta wspomniana przez ciebie Marina jest zapewne automatem do odpowiedzi a nie normalnym pracownikiem . Musisz się jednak jakoś z tym działem bezpieczeństwa dogadać ,bo to oni trzymają na tym łapę i tylko oni mogą zdjąć blokadę.
Dokładnie próbuje nawiązać merytoryczna dyskusje i uzyskać rzetelne i realne informacje jakie działania mogę z mojej strony podjąć ale mailowo jest tylko odbijanie piłeczki - proszę wyjaśnić sytuacje na koncie X - a ja informuje ze nie mam powiązania z kontem X - i odp ta sama proszę wyjaśnić konto X
Zadajesz trudne pytania a BOT nie potrafi odpowiedzieć.
@NaviEcuTronic Spróbuj wyjaśnić tę sytuację w korespondencji. Nikt tutaj na forum nie jest w stanie pomóc Ci w tej sprawie. Nie wysyłaj proszę kolejnych wiadomości mejlowych w tej sprawie, ponieważ może to opóźnić odpowiedź dla Ciebie.
Rozumiem natomiast nie jestem w stanie porozumiec sie na email dlatego pisze tutaj aby ktos wyzej zajol sie sprawa , na email jest odbijanie pileczki wspominalem wielokrotnie iz nie mam dostepu do wskazanego konta , nie posiadam zadnych informacji o osobach ktore takie konto prowadzily i nie mam zadnego zwiazku ani nie biore odpowiedzialnosci za poczynania na danym koncie , reasmujac czekam na przedstawienie logicznego rozwiazania ktore jestem w stanie podolac i napewno jest jakis kompromis na ktory mozna razem wspolnie pojsc
@NaviEcuTronic Konsultowałam tę sprawę i nic więcej nie mogę dla Ciebie zrobić. W tej sytuacji osoby odpowiedzialne za konta, które zostały wskazane w korespondencji, powinny skontaktować się z Działem Bezpieczeństwa bezpośrednio z ich poziomu. Sprawę tę wyjaśnisz wyłącznie mejlowo.
sytuacji osoby odpowiedzialne za konta, które zostały wskazane w korespondencji,
Ale ja nie jestem odpowiedzialny za te konta ani nie znam osob za nie odpowiedzialnych czy to tak trudno zrozumiec..
@NaviEcuTronic allegro stosuje odpowiedzialność zbiorową
możesz przy udziale prawnika i sądu powalczyć z allegro
takie blokady są na gruncie polskiego prawa nielegalne
to jakby za blokadę i działania allegro obciążać w tym momencie np: @ko_alka
i pisać, że one temu winna i ma to wyjaśnić z innymi np: dlaczego ją przez to nie lubisz
@ko_alka nie obraź się na to porównanie ale w jaki sposób allegro chce uzasadnić odmowę wykonywania usług gdy @NaviEcuTronic nie jest ich dłużnikiem
a dane o jakie opiera się dział bezpieczeństwa są zbierane generalnie w sposób nielegalny bo regulamin nie mówi o nich wprost, że są zbierane
Najgorszy jest brak Profesjonalnego podejścia do sprawy i chęci pomocy klientowi , powtarzam kilkunastokrotnie ze nie jestem w stanie wyjaśnić sytuacji na wskazanych kontach ponieważ nie należą one do mnie i nie mam z Nimi żadnego powiązania i czekam na dalsze informacje co dalej w tej sytuacji a oni to samo - proszę wyjaśnić sytuacje na Kontach xxx
Czy mogę sprawę zgłosić do uokik ?