anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana statusu zamówienia

HLGosia123
#7 Wielbiciel#

Witam , dokonaliśmy zakupu próbnego na koncie i nie jestem wstanie zmienić statusu zamówienia . Spada nam przez to jakoś sprzedaży. U klienta widnieje napis w przygotowaniu a u nas zaznaczone wysłane potem odebrane i nic się nie dzieje . Klient ma przesyłkę już u siebie odebraną. Numer przesyłki był wprowadzony . 

Zamieszczam zdjęcie jak wygląda u klienta 

received_367089109244690.jpeg

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@HLGosia123 Cześć. Czy przekazaliście poprawnie adres mejlowy do tego zamówienia? https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/usluga-dostawy-jak-poprawnie-przekazac-adres-mailowy-B89wXan7Pi... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

HLGosia123
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Nie wprowadziliśmy tego emaila i nie jesteśmy już wstanie zrobić tego .

Czemu nie można zmienić statusu samemu ? Jest tak opcja w zamówieniach ale klikając nic się nie zmienia . 

W systemie furgonetka po zakupie na allegro należy skopiować ten email i gdzie się go umieszcza w furgonetce?  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@HLGosia123 to nie jest nasz system do nadawania, więc nie będę w stanie odpowiedzieć Ci na to to pytanie. Musisz o to zapytać bezpośrednio Furgonetkę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

HLGosia123
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób możemy cofnąć bądź zakończyć dodawanie tego statusu przesyłki . Klient ma dawno już paczkę u siebie a status ciągle w przygotowaniu . 

oznacz moderatorów

HLGosia123
#7 Wielbiciel#

.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@HLGosia123 jeśli nie przekazałaś adresu mailowego po zrealizowaniu zamówienia, to status możesz zmienić w zakładce zamówieniaale to jest jedynie kwestia informacyjna. W statystykach np. jakości sprzedaży nic to nie zmieni. Poza tym, transakcje takie jak ta, z kont ze sobą powiązanych są niezgodne z naszym regulaminem, więc za to mogą spotkać Cię konsekwencje. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów