Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w poniższej sytuacji należy zwrócić klientowi pieniądze tylko za towar czy również za wysyłkę?
Klient zamawia towar za 30 zł. Do tego koszt wysyłki 10,95 (Inpost). Klient odbiera paczkę i tego samego dnia zwraca całość nawet bez rozpakowania lub w ogóle nie odbiera paczki. Jaki zwrot pieniędzy należy zrobić w tej sytuacji? Czy zwracamy klientowi tylko 30zł? Czy 40,95 wraz z kosztem wysyłki? Tylko wtedy jesteśmy stratni 10 zł, bo przecież już zapłaciliśmy w Inpost, a Allegro raczej nie daje nam tych kosztów?
@Smiecholandiaaa zwracasz za towar plus najtańsza wysyłka z oferty
dlaczego? to nie kupujący powinien ponieść koszt dostawy? 😞
Ponosi koszty zwrotu
Zwracasz koszt zakupu + najtańszą dostawę w ofercie, nie liczy się Smart, jaki straty przecież kupujący zapłacił za całość!