anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów a zwrot towaru

Smiecholandiaaa
#2 Obserwator#

Czy w poniższej sytuacji należy zwrócić klientowi pieniądze tylko za towar czy również za wysyłkę? 

Klient zamawia towar za 30 zł. Do tego koszt wysyłki 10,95 (Inpost). Klient odbiera paczkę i tego samego dnia zwraca całość nawet bez rozpakowania lub w ogóle nie odbiera paczki. Jaki zwrot pieniędzy należy zrobić w tej sytuacji? Czy zwracamy klientowi tylko 30zł? Czy 40,95 wraz z kosztem wysyłki? Tylko wtedy jesteśmy stratni 10 zł, bo przecież już zapłaciliśmy w Inpost, a Allegro raczej nie daje nam tych kosztów?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

@Smiecholandiaaa zwracasz za towar plus najtańsza wysyłka z oferty

oznacz moderatorów

Smiecholandiaaa
#2 Obserwator#

dlaczego? to nie kupujący powinien ponieść koszt dostawy? 😞

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Ponosi koszty zwrotu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwracasz koszt zakupu + najtańszą dostawę w ofercie, nie liczy się Smart, jaki straty przecież kupujący zapłacił za całość!

oznacz moderatorów