anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od klienta nie dotarł

Idź do rozwiązania
wizan-milanowek
#8 Zapaleniec#

Klient zwraca towar. Nie korzysta ze Smarta tylko opłaca przesyłkę. W informacjach o zwrocie jest adnotacja, że zwrot dostarczono. Ale ja tego zwrotu nie otrzymałem. Kto ponosi odpowiedzialność za przesyłkę?. Kto może zareklamować niedostarczenie przesyłki?.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wizan-milanowek W przypadku paczki nadanej poza naszym systemem najlepiej, żeby nadawca - czyli tutaj klient - reklamował usługę bezpośrednio u przewoźnika. Natomiast Ty, jeśli widzisz status, który jest niezgodny z prawdą rówież możesz się zgłosić do przewoźnika z informacją, że paczki naprawdę nie dostarczono.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
wizan-milanowek
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Zgłosiłem już do Inpostu, że niedostarczono paczki. Problem pozostaje problemem. Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a ja jestem zobowiązany do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni. I druga wątpliwość. Kupujący zlecił dostarczenie paczki we własnym imieniu, czyli to on jest odpowiedzialny za dostarczenie przesyłki. Ale zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni muszę dokonać ja bez względu na wynik rozpatrzenia reklamacji. Maksymalnie korzystna sytuacja dla zwracającego to otrzymanie ode mnie zwrotu pieniędzy za towar i otrzymanie odszkodowania za niedostarczoną przesyłkę.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W tym przypadki odpowiada za przesyłkę nadawca kupujący, niech reklamuje.

oznacz moderatorów