Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Klient kupił kilka przedmiotów w opcji za pobraniem ale nie zrobił tego z koszyka tylko za każdym razem wypełniał formularz. Oczywiście zażyczył sobie jednej wysyłki dla wszystkich kupionych przedmiotów. Prowizje zostały mi naliczone od sumy kosztów wysyłki. Jaka jest możliwość zwrotu prowizji od kosztów wysyłki, które przecież klient mi nie zwróci.
Pozdrowienia
Elżbieta
Niewielka jest szansa, ale próbuj pisać dołącz jakiś dowód na to: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Ciekawe jaki dowód wchodzi w rachubę- nagranie rozmowy telefonicznej? Mail Kupującego? Swoją drogą prowizja Allegro od kosztów dostawy przekracza wartość dwóch z czterech kupionych przedmiotów. Tak przy okazji prowizja od kosztów dostawy to ewenement na skalę światową a może i kosmiczną
Dokładnie.
Przed wysyłką możesz skontaktować się z kupującym i wyjaśnić mu sytuację. To byłoby wskazane.
Teraz, po fakcie? 😁