Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zwróciła mi zakupiony towar nie informując wcześniej o tym. Towar zamówiła za pobraniem kurierem in post, a odesłała pocztą polską sama opłacając przesyłkę. Czy muszę zwracać koszty przesyłki? Jeżeli tak to za kuriera czy pocztę polską? Proszę pomóżcie, bo już się sama pogubiłam 🙂
@sklepiksenpaia Jeśli klientka odstąpiła od umowy bez podania przyczyny, powinnaś jej oddać cenę towaru + koszt wysyłki do niej. Ona odsyła na swój koszt.
Jeśli to zwrot w ramach reklamacji, z powodu wad lub niezgodności z opisem, powinnaś jej oddać wszystkie koszty.
@sklepiksenpaia Klienta odsyła na swój koszt, a Ty oddajesz za towar i najtańszą dostawę jaką masz w aukcji ( powiedzmy pobranie kosztowało 16 zł a masz pocztę za 8 zł to oddajesz towar X + 8 zł )
Powyżej mały błąd co do kosztów przesyłki przy zwrocie 🙂
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Dziękuję za odpowiedź 🙂
@kostas11 Powyżej nie ma żadnego błędu. Zmniejszanie kwoty nie jest obowiązkowe.
😂