Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Klient (przedsiębiorca) zakupił ode mnie płytę główną - podzespół komputerowy. Oczywiście została wystawiona faktura VAT.
Po 10 dniach zgłosił zwrot, sposób wysyłki - wysyłka własna.
Mija kolejne 10 dni a paczki dalej nie ma. Pisałem przez czat allegro to klienta - zero odpowiedzi a na konto się loguje, telefonowałem - łapie mnie sekretarka.
Dziś zerknąłem na NIP, na który została wystawiona faktura jak i kody PKD, po których ewidentnie idzie stwierdzić, iż zakup miał charakter zawodowy:
26.20.Z - Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych
46.51.Z - Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
47.41.Z - Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
95.11.Z - Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
Byłem skłonny przyjąć zwrot, lecz myślę, że powyższa sytuacja, którą opisałem uprawnia mnie do tego aby ten zwrot odrzucić. A co Wy uważacie? Jak postępujecie w takich sytuacjach jako przedsiębiorcy?