anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru na fakturę VAT, brak zwrotu jak i kontaktu z klientem

Chciuken
#7 Wielbiciel#

Cześć.

Klient (przedsiębiorca) zakupił ode mnie płytę główną - podzespół komputerowy. Oczywiście została wystawiona faktura VAT.

Po 10 dniach zgłosił zwrot, sposób wysyłki - wysyłka własna. 

Mija kolejne 10 dni a paczki dalej nie ma. Pisałem przez czat allegro to klienta - zero odpowiedzi a na konto się loguje, telefonowałem - łapie mnie sekretarka.

Dziś zerknąłem na NIP, na który została wystawiona faktura jak i kody PKD, po których ewidentnie idzie stwierdzić, iż zakup miał charakter zawodowy:

26.20.Z - Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych

46.51.Z - Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

47.41.Z - Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

95.11.Z - Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych

 

Byłem skłonny przyjąć zwrot, lecz myślę, że powyższa sytuacja, którą opisałem uprawnia mnie do tego aby ten zwrot odrzucić. A co Wy uważacie? Jak postępujecie w takich sytuacjach jako przedsiębiorcy?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0