anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru

fabrykapomyslow1
#9 Pomysłodawca#

Jaka jest procedura zwrotu towaru, który doszedł do klienta uszkodzony.

Wynika z tego że uszkodzenie nastąpiło w drodze.

Czy można od przewoźnika domagać się zwrotu za w/w towar.

I jak ma postąpić klient, żeby wysłać do mnie paczkę bezpłatnie.

Była ona dostarczona przez kuriera DPD.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Powinien reklamować u ciebie, sprzedajacy odpowiada za towar do chwili odbioru. Dla Ciebie dobrze jakby spisał protokół szkody, Ty składaj reklamację o kupującemu należy się towar albo zwrot środków.

oznacz moderatorów

fabrykapomyslow1
#9 Pomysłodawca#

jak kupujący ma nadać przesyłkę zwrotną do mnie - chodzi o dpd.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@fabrykapomyslow1 dowolną metodą jaka mu pasuje lub smartem powrót ustawa koszty zwrotu przerzuca na kupującego 

oznacz moderatorów

fabrykapomyslow1
#9 Pomysłodawca#

raczej pytam o dokładnie jak, gdzie wejść i co wcisnąć.

I klient ma smarta, z tego co wiem to bezpłatne jest odesłanie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@fabrykapomyslow1 moje zakupy - rozwiń szczegóły zakupu - zwróć zakup .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@fabrykapomyslow1 kupujący powinien spisać protokół szkody, jak uszkodzenia widać z zewnątrz to od razu, jak uszkodzenia w kartonie to do 7 dni https://protokol.dpd.com.pl/ potem Ty składasz reklamację a kupującemu wymieniasz lub oddajesz kasę, a jak nie ma protokołu to nic nie zrobisz a klient odebrał paczkę bez zastrzeżeń to zwalnia Cię z odpowiedzialności za towar, reklamację możesz odrzucić 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów