anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot używanego produktu

QuoShop
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

W dniu 2.01 Wysłałam do klientki towar, którym były dwa zestawy kask+ochraniacze na kolana, łokcie i nadgarstki (prosiła o szybką wysyłkę bo kaski i ochraniacze dla dzieci były jej potrzebne na wyjazd). Wczoraj (11.01) Klientka zgłosiła że część z ochraniaczy jest za mała i chce je zwrócić, dodała że ochraniacze na nadgarstki były używane. Kaski również. Po naszej odpowiedzi, że nie może zwrócić części i to używanych produktów wystawiła nam negatywną ocenę za obsługę oraz towar i napisała że zwraca WSZYSTKO. Co możemy zrobić w takim przypadku? Początkowo zaproponowałam, że jeżeli ochraniacze nie były używane możemy przyjąć zwrot kompletu ochraniaczy i zwrócić różnicę w cenie, tak żeby zapłata była za same kaski. Co jednak w przypadku kiedy jeden z 3 kompletów ochraniaczy były używane?

W jaki sposób można unieważnić taką ocenę?

Co z przyjmowaniem zwrotów używanych towarów? czy możemy nie przyjąć zwrotu?

Rozumiem, że w tym przypadku Pani potrzebowała produkty na wyjazd a po powrocie wygodnie chce je zwrócić....

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

komis-bell
#21 Demiurg#

@pinsplash Zgadzam się to jest taka 'szara strefa' ale przepisy jak widać na to pozwalają.
Co do wyceny to jest to problem i nieraz niemały bo często takie osobne elementy zestawu są warte jakiś naprawdę niewielki % wartości całego zestawu nie mówiąc już o trudnościach z ich dalszą odsprzedażą.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@QuoShop Chodzi mi po prostu o mentalność ludzi. Prawo ich chroni, ale dlaczego w ten sam sposób nie chroni przedsiębiorców?

Tu masz rację jest patologia 😞 i to coraz bardziej nasila się na allegro, w obawie przed negatywem inni przyjmują śmieci zwracają całość więc klienci się uczą że mogą robić co chcą 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

QuoShop
#7 Wielbiciel#

Zauważyłam po zwrotach... Nawrzucać do koszyka byle było na smarta i większość zwrócić, zamówić paczkę przyjąć ją i odesłać nawet nie otwierając i nie sprawdzając zawartości, no i przykład powyżej. Cyrk na kółkach ale no właśnie... przedsiębiorca wszystko musi zrobić byle klient był zadowolony i miał najlepiej i towar i pieniądze u siebie....

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@QuoShop zastanów się nad tym co pisze @kostas11 - może powinno być ostrzeżenie o nie możności zwrotu używanych kasków?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów