anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart

Client:83454174
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupiłam allegro Smart , zapłaciłam blikiem. Mimo wszystko nie mam dalej darmowych przesyłek , ponieważ nie przyszedł żaden email do potwierdzenia ani nic. Wczoraj płaciłam blikiem i do dziś nic nie przyszło.. co dalej mogę w tej sprawie zrobić ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83454174 Cześć. Skonsultuję tę sytuację i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83454174 Otrzymałam informację, że nie było próby zakupu usługi Allegro Smart! na Twoim koncie. Prześlij proszę potwierdzenie wpłaty przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d&subjectId=99558ab2-8... 

Jeśli nie pobrało płatności za Smarta z konta bankowego, możesz opłacić usługę logując się na konto i wejść do zakładki "Allegro Smart": https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów