anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd pobrania etykiety DPD

MAMY ROZWIĄZANIE!
VVnuk
#7 Wielbiciel#

Od pewnego czasu występuje błąd podczas próby pobrania etykiety zwrotu poprzez DPD. Problem w tym, ze pozostało mi 2 dni do zwrotu, a nie mogę pobrać etykiety. Co robic?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@VVnuk czy możesz doprecyzować na czym polega problem? Czy sprawa dotyczy działań w aplikacji, czy w przeglądarkowej wersji Allegro?
Wskaż też numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
VVnuk
#7 Wielbiciel#

Problem dotyczy dwóch zakupów o numerach:
da503120-690b-11ef-be6d-0bc24961a559
- b75e4f70-690c-11ef-83d1-8f1e55477a23

Chcę pobrać etykietę zwrotu i w obu przypadkach widoczny jest komunikat: "Nie możemy pobrać etykiety."

oznacz moderatorów
VVnuk
#7 Wielbiciel#

Próbowałem pobrać poprzez dwie przeglądarki komputerowe oraz poprzez aplikację Allegro. W każdym przypadku ten sam komunikat.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@VVnuk za kilka minut otrzymasz od nas wiadomość mailową ze szczegółowymi informacjami, jak wygenerować i pobrać nowe etykiety 🙂 

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
VVnuk
#7 Wielbiciel#

Super! Dziękuję uprzejmie.

oznacz moderatorów