anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu na 100 zł za aktywację usługi Allegro pay

marceloak2
#7 Wielbiciel#

Aktywowałem Allegro Pay 15.04.24 oraz dokonałem zakupu na min. 30 zł przy użyciu tej metody płatności (tak jak było w warunkach promocji), do tej pory nie otrzymałem kuponu na 100 zł. 

allegro.jpg

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Kupon rabatowy zostanie przypisany do konta Użytkownika najpóźniej następnego dnia od dnia dokonania czynności, o których mowa w ust. 4 powyżej. https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-promocji-badz-smart-z-allegro-pay-BvdGvMgVBfG

oznacz moderatorów

marceloak2
#7 Wielbiciel#

Link jest do regulaminu promocji z innego okresu z tego co widzę. Promocja, z której skorzystałem obowiązywała do 15.04.2024.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marceloak2 Proszę Cię o sprawdzenie i informację czy nie widzisz kuponu tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

marceloak2
#7 Wielbiciel#

W zakładce twoje kupony nie widzę żadnego kuponu.

oznacz moderatorów

Client:45205120
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie ten sam problem, co OP. Allegro Pay nabyłem nawet wcześniej, 15.04 dokonałem zakupu za więcej niż 30 zł, a na moim koncie nie ma żadnego kuponu - mimo, że minęły nawet trzy dni robocze od transakcji, a kupiony produkt już do mnie dotarł. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45205120 Dziękuję za zgłoszenie, skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

marceloak2
#7 Wielbiciel#

Mam nadzieję, że również się czegoś dowiem w mojej sprawie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marceloak2  mieliśmy problemy techniczne z automatycznym przydzieleniem kuponów, więc przepraszam Cię za tę sytuację. Sprawdź proszę jeszcze raz zakładkę kupony, powinieneś tam już mieć swój. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

marceloak2
#7 Wielbiciel#

Kupon już jest, dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

Client:45205120
#7 Wielbiciel#

U mnie również. Dziękuję za pomoc! 🙂

oznacz moderatorów