anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę kupić towaru

Puma_Slay
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Nie mogę zrealizować zakupów w różnej kombinacji , dostaję poniższy komunikat

"

Nie udało się kupić tego przedmiotu

Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.

"
Nieważne czy usunę konkretny element zawsze pojawia się inny problematyczny , gdzie ewentualnie mam się i z kim skontaktować

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Nie widzę żadnego problemu w zakupie. Wyczyść przeglądarkę.

oznacz moderatorów

Puma_Slay
#7 Wielbiciel#

Niestety , nie jest to takie proste.

Zakup nie jest możliwy na 3 różnych komputerach, nie korzystam z aplikacji tylko przeglądarek również różnych.

Dokonuje w tygodniu kilkunastu transakcji , jestem użytkownikiem allegro od kilkunastu lat i pierwszy raz mam taki problem. W opisie błędu widnieje prośba o kontakt tylko nie wiem z kim w celach bezpieczeństwa.

Fakt zakup jest robiony razem z wykorzystaniem kuponu PayBack z prośbą o fakturę na osoba fizyczną + bon 5zł:) w konkretnej kategorii

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To może tu być przyczyna z tym bonem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Puma_Slay poprosiłam odpowiedni dział o kontakt z Tobą w tej sprawie 🙂 Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

nif
#1 Nowicjusz#

u mnie ten sam problem nie mogę nic kupić od wczoraj.
Prubuję kupić kila roznych produktów

dostaję komunikat:
"Nie udało się kupić tego przedmiotu" 
Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.

jakas podpowiedz ? jak sie skontaktowac i z kim konkretnie ? 😉

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@nif przy tym komunikat powinieneś widzieć napis "skontaktuj się z nami", wystarczy w niego kliknąć. Jeśli go nie ma, możesz napisać do nas także przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów