anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałem zwrotu towaru - czy otrzymam wydany kupon?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Jakiś czas temu kupiłem produkt Swansona 9843725822: nr zamówienia: 9fa5da91-fb8d-11ec-bf8f-a33d7c9734cb w którym wykorzystałem 20 złotowy kupon. Potem dokonałem zwrotu (QQMM/2022) pieniądze mi zwrócono już jakiś czas temu przez blik pomniejszone o te 20 pln. Ale wydaje mi się, że kupon do mnie nie wrócił.

Transakcja z takim opisem:

Transakcja BLIK, 56cd62bdc652e10a574ce4284b36aaa5, Zwrot BLIK internet, Nr 67522327842, PayPro S.A., allegro.pl

 

Druga sprawa, że wczoraj otrzymałem zwrot 50 PLN i nie wiem za co, bo nie przypominam sobie, abym coś jeszcze zwracał w ostatnim czasie w tej kwocie. A nie chciałbym przywłaszczać sobie kasy, która jest nie moja. Chyba, że jest moja to wtedy tak, z tym, że nie wiem za co. 😉

 

Taki opis w banku: Transakcja BLIK, AC Wilczekstepowy, Płatność BLIK w internecie, Nr 67564736632, Allegro Pay Sp. z o.o., allegro.pl

 

Proszę o pomoc w tych dwóch sprawach.

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy Po zwrocie kupon pownien się odświeżyć i być widoczny w koszyku przy wyborze metody zapłaty oraz w tej zakładce

Jeśli chodzi i 50 zł, jest to zwrot do zamówienia 5ae3e711-f8bf-11ec-b19d-2b90fd75a159.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Dziękuję, ale ja tego nie zwracałem, nie odsyłałem. To u kogoś wystąpił jakiś błąd. Co teraz z tym fantem zrobić? Ja kasę oczywiście odeślę, jak będę znał prawidłowy nr konta, ale jakim cudem ktoś miał możliwość zrobić mi przelew skoro nie robiłem zwrotu?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy Sprzedający może zwrócić wpłatę niezależnie od tego czy dokonałeś zwrotu czy nie. Najlepiej wyjaśnić tę sprawę bezpośrednio z nim.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Tak zrobiłem. Oddałem mu dzisiaj pieniądze. Dziwna pomyłka, albo błąd systemu. Twierdzi, że ja robiłem zwrot. Ja natomiast uważam, że ani nie robiłem, ani nie odsyłałem produktu.

oznacz moderatorów