anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać kupon rabatowy wykorzystany do anulowanego zakupu?

Idź do rozwiązania
Client:44517990
#8 Zapaleniec#

Witam społeczność. Podczas jednego z zakupów wykorzystałem kupon rabatowy o wartości 50 zł, ale musiałem anulować zakup bo wystąpił problem w połączeniu z bankiem. Jak mogę odzyskać ten kupon? Gdy wpisuję kod to pojawia się informacja, że został już wykorzystany. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:44517990
#8 Zapaleniec#

Udało się. Dziękuję pięknie za pomoc:-)

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:44517990 powinieneś mieć możliwość wykorzystania tego kuponu w formularzu płatności i dostawy w części "Twoje zniżki":

$$$$.png
Sprawdź to proszę, aby ta sekcja była dostępna, konieczne jest wybranie płatności z góry 🙂 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:44517990
#8 Zapaleniec#

Witaj Monika:- Sprawdziłem i nadal go nie ma. Od transakcji minęło 6 dni. pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Client:44517990 cześć, powinien być widoczny, ponieważ ja widzę go w systemie. Czy na pewno zaznaczyłeś płatność z góry? Sprawdź jeszcze proszę w tej zakładce.
Jeśli go tam nie ma to podeślij proszę zrzut ekranu taki jak ja wcześniej z formularza dostawy i płatności z sekcji Twoje zniżki i z zaznaczoną płatnością z góry

   Monika
   Moderator


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
wiolandaa
#7 Wielbiciel#

Witam, mam podobny problem. Realizowałem 8 grudnia zamówienie które anulowałem i bonu na 20 zł z tego zamówienia nie odzyskałem. Widnieje mi tylko do wykorzystania bon na 100 zł jak na screenie poniżej. Prosiłbym o pomoc jak odzyskać bon na 20 zł.allegro2.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@wiolandaa Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 9f5c03b2-5823-11ec-86a1-df5462411232. Płatność ma wciąż status "rozpoczęta". Spróbuj ją anulować, przechodząc do szczegółów tego zakupu. Jeśli się nie uda, daj znać. 

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
wiolandaa
#7 Wielbiciel#

Tak, chodzi o to właśnie zamówienie. Jednak nie mogę go anulować bo ona ma juz status anulowana jak poniżej.

allegro3.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@wiolandaa Poprosiłam o anulowanie tej płatności. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@wiolandaa Obecnie kupon powinien być ponownie dostępny do wykorzystania.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
wiolandaa
#7 Wielbiciel#

Kupon odzyskany. Dziękuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
Client:44517990
#8 Zapaleniec#

Udało się. Dziękuję pięknie za pomoc:-)

oznacz moderatorów