Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie .
Jestem nowym użytkownikiem i nie ogarniam jeszcze wielu tematów.
Podpowiedzcie mi proszę gdzie lub jak ustawić wysyłkę prośby do kupującego o ocenę dostawy i produktu ?
Bo widzę , że tak sami od siebie to chyba jeden na pięćdziesięciu coś doda 🙂
dziękuje za podpowiedzi
tamaison allegro automatycznie przypomina prośbą o ocenę transakcji , sam nic nie wysyłaj może mieć wręcz odwrotny skutek do zamierzonego .
Dziękuję. To ja chyba trafiam na tych opornych 🙂 Przesyłki w czasie , produkt ok .........ale ......kupujący nie bardzo chętni 🙂
@tamaisonNiestety takie prośby praktycznie w ogóle nie działają. Ja dostaję oceny za jakieś 25% sprzedanych ofert - nic nie poradzisz. Pracuj nad wysoką jakością obsługi i możliwie szybkimi wysyłkami - to najlepsza droga do zadowolonych klientów a tacy chętniej wystawiają oceny.
tamaison liczba ocenianych transakci w stosunku do zrealizowanych na przełomie ostatniego roku - półtora spadła o POŁOWĘ i nic się z tym nie da zrobić , chyba ,że w końcu allegro pochyli się nad tematem .
@tamaison Masz bardzo ciekawy asortyment i stuprocentowe zadowolenie dotychczasowych klientów. Myślę, że to tylko kwestia czasu, kiedy przybędzie pozytywnych komentarzy na Twoim koncie 🙂
Na wystawienie oceny jest 90 dni od momentu zakupu - często klienci decydują się zamieścić swoją opinię tuż przed upływem tego czasu.
Z racji tego, że jesteś nowym sprzedającym, serdecznie zapraszam Cię do udziału w bezpłatnych webinarach i kursach organizowanych przez Akademię Allegro. Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat, a na webinarach masz okazję zadać pytania ekspertom Allegro. Myślę, że jest to świetna okazja na zwiększenie swojej wiedzy o serwisie. Jutro o 11:00 odbędzie się bardzo ciekawy webinar dotyczący komentarzy i dyskusji, a także dobrych praktyk, które pozwolą zachować dobre relacje z klientami. Oto link: https://allegrogroup.clickmeeting.com/komentarze-i-dyskusje-zasady-ktore-pomoga-zachowac-dobre-relac...
@tamaison Klienci nie wystawiają pozytywnych ocen z winy sprzedawców. Dawniej, kilka lat temu, sprzedawcy za każdy negatyw karali kupujących negatywem odwetowym, dlatego Allegro zabroniło sprzedawcom wystawiać kupującym jakichkolwiek ocen. Teraz kupujący po wystawieniu pozytywa nie otrzymuje z tego powodu pozytywa w podzięce, więc po prostu nie wystawia pozytywów.
Nie zgodzę się , od nas dostali podziękowanie :):)
Mamy taką zasadę , też jesteśmy klientami i traktujemy naszych kupujących tak jak sami chcielibyśmy być potraktowani 🙂 ......póki co jest tych podziękowań niewiele bo i komentarzy jeszcze nie ma za dużo 🙂 ......ale z pewnością nie zaniechamy takich działań
dzięki