anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Loteria smart czemu tak ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
eightbitclone2
#13 Ambasador#

Ok, zarejestrowałem sie, kupiłem za ponad 100 PLN a udziału w loterii nie wziąłem ? Coś tu znowu nie pykło czy ja czegoś nie rozumiem ?

eightbitclone2_0-1697097585321.pngeightbitclone2_1-1697097611988.png

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
komis-bell
#21 Demiurg#

Aby mieć dostęp do swoich Losów, najpierw należy zarejestrować się w Loterii, wyrażając zgody na udział w Strefie Uczestnika na stronie /smart/loteria.

1. Jeśli Twoje zakupy zostały zrobione przed rejestracją, Losy nie przepadły – będą widoczne  w Strefie Uczestnika po zarejestrowaniu się.

2. Jeśli jednak zarejestrowałeś/aś się już wcześniej, a mimo tego Losy nie są widoczne, sprawdź, czy do Twojej sytuacji nie pasuje jeden z poniższych powodów nieprzyznania Losów:

  • Zakup na potrzeby działalności gospodarczej (na fakturę VAT lub paragon zawierający NIP nabywcy)  lub z płatnością za pobraniem.
  • W zamówieniu były produkty z wykluczonych kategorii np. Produkty alkoholowe, piwo bezalkoholowe, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe, rekwizyty tytoniowe, suplementy diety preparaty do początkowego żywienia niemowląt, produkty związane z grami hazardowymi (regulamin, załącznik nr 1);
  • Nie wszystkie zamówione produkty były oznaczone Smart!;
  • Podstawowa wartość zamówienia nie przekroczyła 100 zł brutto;
  • Produkty w koszyku nie były od jednego sprzedającego;
    Masz już przekroczony limit dzienny lub całkowity uzyskanych w Loterii Losów (odpowiednio 7 Losów na dzień i 100 Losów w trakcie trwania Loterii);
  • Zrobienie wcześniej więcej niż 60% zwrotów zakupów, za które otrzymywałeś/łaś Losy i Twój udział w Loterii został zawieszony;
    Zakup z płatnością za pobraniem
  • Wykonanie dodatkowych czynności uprawniających do otrzymania dodatkowych Losów (Zakup w aplikacji Allegro, płatność Allegro Pay, dostawa Allegro One), ale podstawowa wartość Twojego zamówienia nie przekroczyła 100 zł brutto. Losy dodatkowe nie są wtedy naliczane. 

Jeśli na powyższej liście nie widzisz niczego, co by pasowało do Twojej sytuacji, prześlij nam na help@navagency.com co najmniej:

  • Swój login do Allegro
  • Numer transakcji, w której wystąpiły problemy lub przynajmniej jej datę i łączną kwotę, żebyśmy mogli zidentyfikować, o który zakup chodzi.

Na tej podstawie sprawdzimy transakcję, o którą pytasz i wrócimy do Ciebie z precyzyjną odpowiedzią. Pamiętaj też, że szczegółowe zasady wraz z przykładami znajdziesz w §3 regulaminu Loterii. 

oznacz moderatorów
rozik2
#11 Animator#

Nie dostaniesz losu, bo jesteś FIRMA.

Firmowe konta nie biorą udziału w loterii 🙂

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#13 Ambasador#

No tak, zapomniałem że to Allegro i firmom to tu zawsze wiater w oczy 😉

oznacz moderatorów