Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem zwrot 3 zakupionych produktów od 3 sprzedawców, nie jestem w stanie wygenerować etykiet DPD. Za każdym razem pojawia się błąd. W dodatku chyba skutek błędu do zwrotu jednego zakupu stworzonych zostało kilka numerów listu przewozowego ale dla żadnego nie jestem w stanie wygenerować i pobrać etykiety. Problem występuje zarówno w aplikacji, na przeglądarce w telefonie jak i na przeglądarce na komputerze. Maili z etykietami też nie dostałem.
@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@xyz96 napisał(a):@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@xyz96 napisał(a):@ogurmon Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Nie pomoże, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Niestety czyszczenie przeglądarki, otwieranie w innej, tryb incognito o czym czytałem w innych postach nie pomaga. Zgłosiłem do allegro, jak na razie nie odpowiadają.
@ogurmon Cześć. Jeśli po wyczyszczeniu plików Cookies zgodnie ze sugestią od xyz wciąż nie będziesz mógł wygenerować etykiet, napisz mi proszę numery tych 3 zamówień.