anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z allegro smart

klaudiatress1
#7 Wielbiciel#

W dniu dzisiejszym włączając aplikację allegro, pojawił się komunikat że jestem wylogowana, jak zaczęłam się logować to przerzuciło mnie na rejestrowanie. Kiedy otworzyłam aplikację pojawił mi się komunikat, że mam nieopłacone allegro smart, więc opłaciłam. Następnie udało mi się zalogować na poprzednie konto i tam nadal smart był nieaktywny. Proszę o przeksięgowanie tych środków 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Bo to nie to konto, nadal.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Co urządzenie to i inne konto. Możesz zrezygnować ze Smart na nowym koncie a opłacić na starym. Przeksięgować raczej się nie da 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@klaudiatress1 dokładnie tak jak już tutaj napisali inni użytkownicy, nie możemy przeksięgować tej płatności w ten sposób. Jedyny sposób to rezygnacja ze Smarta na nowym koncie i opłacenie go na starym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów