anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnościami

Aromatycznie
#8 Zapaleniec#

Mam do oplacenia kilka zakupow. Niestety czy probuje je oplacic oddzielnie, czy lacznie (nie ma znaczenia jaka metode przesylki wybiore) - zawsze pojawia sie komunikat:
"Wybrana przez Ciebie dostawa jest niedostępna. Skontaktuj się z nami, aby to wyjaśnić."

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Aromatycznie a próbowałeś wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczna? Może w trybie prywatnym/incognito spróbuj się zalogować. Lub na innej przeglądarce. Aplikacje masz aktualną wersję?

oznacz moderatorów

Aromatycznie
#8 Zapaleniec#

Tak - probowalem na dwoch roznych komputerach, na roznych dostawcach internetu i roznych przegladarkach

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Aromatycznie a Jake są dostępne opcje dostawy? Jak możesz podaj przykładowa ofertę.

oznacz moderatorów

Aromatycznie
#8 Zapaleniec#

Mialem do oplacenia 8-10 zakupow (dokonywane wczoraj rano, jednak byl problem z bankiem i usiadlem na spokojnie dopiero wieczorem).

Nie dzialalo na zadnej metodzie z tych, ktore zawsze wybieram (Orlen Paczka, Punkt DPD, Pocztex)

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Aromatycznie Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności aż do momentu pojawienia się komunikatu. Prześlij też numery ofert, które próbujesz opłacić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Daj link do któreś oferty.

oznacz moderatorów