anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z paczkomatem InPost

likazy
#7 Wielbiciel#

..problemy z klawiaturą przy paczkomatach, norma, zgłoszenie w dziale u konsultanta reklamacji odrzucone : "może Pan to zrobi elektronicznie".. po co zatem ten konsultant?

W reklamacji "powód: nie przyjmowanie podanego kodu - wynik reklamacji - odrzucona.

Zatem zapłać za paczkę jeszcze raz bo INPOST się nie poczuwa do swoich błędów..

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@likazy Jeżeli nie masz możliwości odebrać przesyłki z paczkomatu, reklamację składaj sprzedawcy, to on odpowiada zw przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz, to nim zawierałeś umowę na zakup i dostawę rzeczy. Nie musisz wtedy nic dopłacać, możesz domagać się ponownej, skutecznej dostawy lub zwrotu wszystkich kosztów. 

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

Tak. wiem o tym, kwestia odpowiedzi inpostu jest ciekawa, nie uznają zgłoszenia na wadliwe działanie i nie zwrócą za kolejne nadanie przesyłki - ni jak nie można udowodnić że podany kod nie otwiera skrytki a to było powodem problemu. Mało tego - w telefonicznym zgłoszeniu konsultant nie przyjął zgłoszenia i nie podjął działań.

W tym roku to 3 wpadka w inpoście w której mnie zlano totalnie.

Współczuję innym których coraz częściej widzę telefonem próbujących odzyskać paczkę z paczkomatu. Wracam możliwie do PP i wolę dopłacić, 2 wpadki na 5 lat i choć może dłużej to załatwione.

 Obecnie inpostu z małej litery nie polecam. Ostatni smart.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Byłem świadkiem jak kupujący próbował otworzyć za pomocą kodu i przyszła z pomocą pani kurier i nici a chłopaczyna patrzył w tą klawiaturę i ponawiał a paczkomat ani drgnął, żądał kodu.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@likazy W przypadku wystąpienia problemu z odbiorem przesyłki, zalecamy skontaktować się z nami będąc w pobliżu Paczkomatu. Jeśli stan techniczny maszyny na to pozwoli, konsultant postara się zdalnie pomóc przy odbiorze. W sytuacji wystąpienia nieprawidłowości w działaniu Paczkomatu - zostanie to dodatkowo zgłoszone do zweryfikowania.

Jeśli sprawa dotycząca problemu z odbiorem przesyłki była wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym, w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient może wnieść odwołanie do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi.
Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.

oznacz moderatorów

likazy
#7 Wielbiciel#

..zabawne jakie wszytko jest proste... tylko dlaczego w chwili próby zgłoszenia inpost nie wstrzymał paczki w oddziale przeładunkowym, która na moich oczach została wrzucona do busa, co zatem oznacza że w chwili reklamowania nie była jeszcze zwrócona.

 

NADMIENIAM JESZCZE RAZ: koordynator w telefonicznym zgłoszeniu zlał mnie odsyłając do zgłoszenia elektronicznego, w tym czasie paczkę odesłano NIEZWŁOCZNIE.

W odpowiedzi na zgłoszenie elektroniczne nie uznano uzasadnienia błędu kodu, zatem wady działania f. inpost. Co oznacza że klient nie ma na podanych przez dostawcę warunków odbioru opłaconej przesyłki.

Państwo oczekujecie kolejnego zgłoszenia, brak logiki, jeżeli nie uznajecie wady dostarczonego kodu. Ponadto,  wspomniana w odpowiedzi procedura powoduje wielodniowe wstrzymanie wycofanej paczki.. zatem dziękuję..

 

Jedyna forma dalszego postępowania to forum, jako przestroga, oraz zgłoszenie do federacji konsumenckiej.

Broniąc firmy należy pamiętać o honorze zawodowym, błąd dotyczył wady podanego kodu. Dwukrotnie odrzucono zgłoszenie. Dalsza droga reklamowania w f. inpost się wyczerpała.

Nie będę więcej odpisywał na ... po stornie inpostu leży poprawa funkcjonowania działania i zwrot kosztów ponownej przesyłki. + "przepraszamy za .."

 

Moderując swoje odpowiedzi należy umiejętnie rozpoznawać przyczynę i logicznie oceniać sposób rozwiązania za opłaconą usługę.

Dalsze Państwa wypowiedzi traktuję jako niegrzeczną i nacechowaną niekompetencją  przepychankę. Paczka z Państwa winy dotarła do nie na mój dodatkowy jednostkowo wyliczany koszt.

 

W odniesieniu do narastającej ilości reklamacji moich i innych klientów pod paczkomatami, nie polecam Waszych usług.

 

oznacz moderatorów