anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zapłatą metodą tradycyjną przez Allegro smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
513121088
#7 Wielbiciel#

Witam. Dziesięć dni temu w Żabce dokonałem przelewu na konto osoby  sprzedającej metodą tradycyjną poprzez Allegro smart. . Do tej pory pieniądze nie wpłynęły no konto sprzedającego. Numer konta został  wpisany poprawnie ( sprawdzałem kilkakrotnie ). W banku pani powiedziała, żeby jeszcze czekać. Mam potwierdzenie z Żabki o dokonaniu przelewu.  Z tego co zauważyłem to pani w Żabce nie wpisała tytułu przelewu. Pani w banku powiedziała mi, że to nieistotne ponieważ najważniejszy jest poprawny  nr konta  osoby sprzedającej. Co mam robić ? Z góry dziękuję za podpowiedź. Marcin

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@513121088 bzdury powiedziała w banku, tu jest bardzo ważny tytuł inaczej nie zaksięgują tego sprzedawcy 😞

Nie było by problemy jak by to był przelew na konto sprzedawcy a Ty zapewne płaciłaś PayU a tam identyfikują po tytule 😞

Podeślij allegro potwierdzenie niech szukają kasy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@513121088 Jak nie dotarły to operator płatności powinien się z tobą skontaktować.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@513121088 prześlij nam proszę zgłoszenie wraz z potwierdzeniem tej wpłaty przez ten formularz kontaktowy. Nasi pracownicy skontaktują się z operatorem płatności i pomogą Ci  rozwiązać ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów