anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usługa smart

Client:56357777
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam problem z uruchomieniem usługi Smart. Od kilku dni widnieje status "przetwarzanie płatności". Środki nie zostały pobrane, a mam zablokowaną możliwość wykupienia usługi ponownie. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56357777 Poprosiłam już o dokładne sprawdzenie Twojej płatności. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56357777 Spróbuj proszę ponowić płatność przez przeglądarkę, a nie przez aplikację. Możesz to zrobić bezpośrednio przez tę stronę.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:56357777
#7 Wielbiciel#

Udało się. Dziękuję bardzo

oznacz moderatorów