anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiony zwrot Inpost

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

Zwróciłam zakupiony towar.  Zwrot ma status Dostarczony ale sprzedawca nie otrzymał zwrotu.

Sprzedawca złożył reklamację u Inpost.

Minęło już 5 tygodni odkąd towar zwróciłam.

Czy mogę dostać zwrot pieniędzy korzystając z Allegro Protect czy muszę czekać na wynik reklamacji z Inpostem?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@tvsadurska Cześć. 🙂 Generalnie Przewoźnik na reklamację powinien odpowiedzieć w ciągu 30 dni, zatem jeśli minęło 5 tygodni, to odpowiedź już powinna być. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze sprzedającym? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca napisał,  że nie ma jeszcze odpowiedzi od przewoźnika.

Ale pytanie jest czy mogę odzyskać pieniądze przez Allegro Protect skoro już minęło tyle czasu od zwrotu towaru?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@tvsadurska jak masz potwierdzenie nadania, to sprzedawca powinien Ci oddać kasę do 14 dni od odstąpienia, ale uwaga tu się Twoja rola nie kończy, w razie braku odszkodowania od przewoźnika ( raczej mało prawdopodobne jak zaginęła ) to sprzedawca wystąpi z roszczeniem zwrotu produktu lub kasy, więc jak masz kontakt ze sprzedawcą poczekaj, protect nie służy do tego bo nie zostałaś oszukany 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca nie zwrócił pieniędzy stąd moje pytanie co mam z tym zrobić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@tvsadurska  To Allegro powinno zadziałać a nie czekać, składaj wniosek o rekompensatę.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@tvsadurska Musiałabyś rozpocząć dyskusję i tam poprosić o udostępnienie wniosku Allegro Protect. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

Rozpoczęłam dyskusję i mam udostępniony wniosek Allegro Protect.

Pytanie jest czy mogę z procedury Allegro Protect korzystać?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@tvsadurska Jeśli pracownik Allegro udostępnił Ci wniosek o zwrot w ramach Allegro Protect, to po prostu go złóż. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

Znalazłam w regulaminie,  że Allegro Protect  nie obejmuje sytuacji, kiedy towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika.

W takim razie kto mi zwróci pieniądze?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@tvsadurska A ile czasu minęło od złożenia reklamacji u Przewoźnika? Złóż wniosek i opisz w nim całą sytuację. Każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie i nawet jeśli nie zaakceptujemy wniosku, to podejmiemy odpowiednie działania, żebyś odzyskała swoje pieniądze. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale. tu nie jesteś stroną, jak zakup me Smartem i tu zwrot to Allegro jest stroną, nie czytasz co wkleiłem? We wniosku piszesz że nie otrzymałeś zwrotu za zwrócony prawidło towar a nie za jego zaginięcie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 po 1 nie zakładaj że to był zakup ze smartem po 2 allegro protect od 12 lutego nie obejmuje odszkodowań za paczki zniszczone lub zgubione przez przewoźnika więc jesli zgubiona to odpowiada kupujący zgodnie z uk i prawem pocztowym / przewozowym jeśli uszkodzona przez złe spakowanie odpowiada kupujący i jest na lodzie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

tvsadurska
#8 Zapaleniec#

Więc co mam zrobić żeby odzyskać pieniędzy?

Sprzedawca do tej pory nie zwrócił pieniędzy tylko informował,  że złożył reklamację. 

Allegro napisał w dyskusji, że sprzedawca ma prawo wstrzymać z zapłatą do chwili otrzymania paczki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co ma do tego reklamacja u przewoźnika, ja zwrot ze smartem to dlaczego kupujący czeka na takie reklamacje? nie jest stroną przecież!

oznacz moderatorów