anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie ze znakim zapytania

klejkontaktowy
#7 Wielbiciel#

Klimt kupił na mojej aukcji 3 wiadra i zmywaki kuchenne Wartość zamówienia 40,45 zł.

Dostałam notatkę do zamówienia o treści " Komentarz: Zamawiam wiadro w kolorze szarym, a jeśli nie będzie to kolor niebieski. Proszę wysłać tylko 1 wiadro z pokrywką, na 2 wiadra będę robić zwrot aby nie ponosić kosztów wysyłki" Co mam zrobić z takim kupującym? Zrealizować zamówienie zgodnie z notatką od klienta?

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

@klejkontaktowy W zasadzie powinieneś wysłać całe zamówienie bo kupujący może otworzyć dyskusję że nie otrzymał całego zamówionego towaru, ale....🤔

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@klejkontaktowy 

Ale szczery 😂  Już chyba lepsze to niż za chwilę zwrot 2 wiader.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Czyli kolejny przekręt na Smarta. Jak długo jeszcze ?

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Wysłać tak jak chce i dodać klienta na czarną listę?

Pułap zamówienia na wysyłkę SMART powinien być zdecydowanie podniesiony aby ludziom nie przychodziły głupkowate pomysły do głowy.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Skill_Player Podniesienie pułapu nic nie da. Jak teraz domawiają do 40 zł tak póżniej będa domawiać np do 100 i będzie więcej zwrotów. Jedynym wyjściem jak ktoś zamówi za 41 zł i zwróci za 30 jest poniesienie pełnych kosztów przesyłki za nieodesłane zakupy > czyli dostaje zwrot za odesłane przedmioty pomniejszony o koszty wysłania. To by utemperowało takich "pseudokupujących"

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Ziolko39 wedle mnie błędem są darmowe zwrotu lub ograniczyć je do np. 3 na miesiąc 🙂 To by ukróciło zwroty i kombinowanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@klejkontaktowy czy klient dokonał już zwrotu 2 wiader przez allegro, jak nie to wyślij całe bo w takim przypadku masz nie zrealizowane zamówienie i nie dostaniesz zwrotu prowizji 🙂

Lub napisz do klienta że czekasz na zwrot przez allegro przed ( wpisz kiedy wyślesz ) 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@klejkontaktowy, czy możesz podać numer tego zamówienia? Przydatny byłby również zrzut ekranu z komentarzem do zamówienia - możesz wysłać go na spolecznosc@allegro.pl  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@klejkontaktowy, skontaktowaliśmy się z kupującym w tej sprawie. Jeśli masz wątpliwości co do realizacji zamówienia, warto abyś dopytała go, czy odstępuje częściowo od zamówienia (najlepiej pisemnie).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

A @msniezek na to : niemożliwe

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Panie, nie pasuje mi. Prosze wymienić i odesłać bo ja na allegro mam wszystko za darmo. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Darmowe zwroty nie są tylko w dostawach Smart, są także w paczkomatach i nie tylko i to przy zakupach w innych platformach, sklepach internetowych, kupujący ma takie prawo i z niego korzysta. Nie powinien oczywiście robić tego w taki sposób.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Dzięki smart firmy kurierskie na kursy tam i z powrotem mają pełne ładunki 🤣

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@LEW433  wybacz ale tym razem sie z Toba nie zgodze że " kupujący ma takie prawo i z niego korzysta." - kupujacy ma prawo kupić i ewentualnie odstąpić od umowy.

Pisanie oficjalnie : prosze przysłac połowe bo i tak oddam a chce darmową dostawe jest moim zdaniem nadużyciem.

Jezeli kupujący otrzymałby cały towar to : musiałby paczke rozpakować , sprawdzić i potem zapakować przedmioty które chce zwrócić i zanieść do paczkomatu - to są obowiązki kupującego jeśli chce korzystać z darmowej dostawy i darmowego zwrotu. Ponadto podczas zwrotu to kupujący ponosi odpowiedzialnośc za to aby przesyłka zostala odpowiednio zapakowana i dotarła do sprzedającego.

Wiec taki stwierdzeniam jak w tym przypadku kupujący nadużywa swoich praw zdejmując z siebie wiele ciążących n nim obowiązków.

@mr_oma  a czysto technicznie . Jeżeli kupująca po zakupie anulowałaby oficjalnie część zamówienia np odstępując od umowy poprzez wiadomośc do sprzedającego ( co zdaje sie nawet uczynił w tym przypadku) to nadal do takiego zamówienia przysługuja przesyłka smart ? Mimo że wrtośc zamówienia przed wysylką spada o połowe ? 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Takich "pseudokupujących" powinno sę blokować raz na zawsze > żeby nigdy więcej nic nie kupił przez Allegro. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_Likos_, tak - systemowo nic się tu nie zmieni.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów