Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zniknęła historia zakupów i dezaktywował się Smart.
@rzepcia192 pewnie masz to aktywne na innym koncie allegro
Posiadam tylko jedno konto na allegro. Cały czas byłam zalogowana ale niedawno mnie prosiło o ponowne logowanie i teraz nic nie mam.
@rzepcia192 Tak i jesteś na innym koncie, tu poproś o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@rzepcia192 Często w przypadku ponownego logowania do konta (kiedy klienci wybierają, zaloguj przez np. Numer telefonu, Google, itd.) utworzone zostaje nowe konto. Zweryfikuj, na jaki adres e-mail otrzymałaś potwierdzenie zakupu usługi Smart! - na konto z tym adresem e-mail należy się zalogować. Jeżeli nie będziesz mogła odszukać informacji o zakupie, skontaktuj się z nami przez ten formularz.