anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot w opcji SMART

experience84
#7 Wielbiciel#
  • Dzień dobry,

uprzejmie proszę o pomoc/wskazówkę co powinnam zrobić.

Otóż 29 marca nadałam zwrot (SMART) w paczkomacie IN POST i od tamtej pory paczka ma nadal status "Zwrot gotowy do nadania"- do dnia 12.04. Zwrot utworzono 29.03.24 o godz.13:25, numer zamówienia to 4c2d2eaf-4baa-a93c-4ca1b3a59734, zwrot numer 2373/2024, numer zwrotu sz-24-089-06kvdna.

Uprzejmie proszę o sprawdzenie i informację czy coś poszło nie tak, że zwrot nadal jest w paczkomacie z podanym wyżej statusem?

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@experience84 W takiej sytuacji najlepiej zadzwonić na infolinię InPost, ponieważ wygląda na to, że podczas nadawania zwrot nie został zarejestrowany. 

Zadzwoń pod numer podany na stronie https://inpost.pl/kontakt i podaj jak najwięcej szczegółów nadania paczki (jaka to paczka, kiedy ją nadawałaś, w jakim automacie etc.) 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

experience84
#7 Wielbiciel#

OK, dziękuję bardzo - tak też zrobię.

Pozdrawiam serdecznie,

experience84

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne leży jeszcze, chociaż mało prawdopodobne, miałem już tak że dopiero jak była u adresata to pojawił się jej status, ale dzwoń, 722 444 000 lub 746 600 000

oznacz moderatorów

experience84
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Próbuję dzwonić, póki co zgłasza mi się MAT a ja chcę porozmawiać z człowiekiem...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czekaj ale Ja to zadaje BOTowi takie pytania na które nie potrafi odpowiedzieć i sam Mnie przełącza na ...człowieka, ale jak Smart to Ty nie jesteś stroną tylko Allegro i sprzedający, pamiętaj bo to ważne.

oznacz moderatorów

experience84
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za wskazówki- rozmawiałam z Botem tak aby nie rozumiał, po czym faktycznie przekierowano mnie do konsultantki i okazało się, że przesyłka nie została zarejestrowana - na szczęście na paczce napisałam kod zwrotu, podałam wszystkie informacje w tym do ktorej skrytki wsadzalam paczkę i kurier ma poszukać mojej paczki we wskazanym miejscu w paczkomacie i nadać paczce bieg.

Baaardzo dziękuję za pomoc !

Pozdrawiam serdecznie 🙂

oznacz moderatorów