anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart promocja dla nowych sprzedających?

JMTrade_
#8 Zapaleniec#

Jestem nowy sprzedającym, Założyłem konto na początku Lutego 2022, Jestem po kursie "Allegro Smart dla sprzedających"  Chciałbym skorzystać promocji dla nowych sprzedających "Twoje pierwsze konto firma został zarejestrowane między 1 lipca 2021 a 28 lutego 2022, możesz skorzystać z promocji. " Nie wiem jak aktywować promocje. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@JMTrade_Promocję Zacznij sprzedaż z Allegro Smart!  przedłużyliśmy do końca marca 2022. Z promocji możesz skorzystać jeśli:

  • minimum jedno powiązane konto ma oznaczenie Smart! na ofertach
  • żadne z powiązanych kont nie jest zablokowane
  • poziom jakości sprzedaży na każdym z powiązanych kont nie jest niższy niż Neutralny.

Twój poziom jakości sprzedaży jest niższy niż Neutralny. Żeby skorzystać z promocji musisz poprawić swoją jakość sprzedaży (w Twoim przypadku konieczne będzie terminowe odpowiadanie na pytania kupujących). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

JMTrade_
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, czyli do tego czasu nie mogę myśleć o wzięciu w ogóle udziału w promocji? 

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@JMTrade_ Jasne, że możesz myśleć 🙂 Polecam Ci poczytać nasze artykuły w Pomocy, dowiesz się więcej o jakości sprzedaży: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy. Zastanów się, jak możesz poprawić jakość na swoim koncie.  

Jesteś nowym sprzedającym więc serdecznie zachęcam Cię do udziału we wszystkich kursach, podcastach i webinarach organizowanych przez Akademię Allegro: https://allegro.pl/akademia. Zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności - a to z pewnością przełoży się na sprzedaż 🙂  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂