anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do Inpostu - prośba do przedstawiciela

MikroLITY
#13 Ambasador#

@InPost 

 

Skarga (reklamacja) na kurieria. Niniejszym składam skargę na kuriera, który 28.11.2023 r. obsługiwał paczkomat WAW291M. Tego dnia ok. godziny 15:30 nadałem kilkanaście przesyłek. Mimo deklaracji z Państwa strony, że przesyłki nadane do godziny 16:00 zostaną odebrane tego samego dnia, nikt tych paczek nie wyjął z Paczkomatu. Przez to zostaliśmy narażenie na obniżenie punktacji w serwisie Allegro oraz na zmianę terminu z dostawy, którą widzi Klient (z "dostawa jutro" na "dostawa pojutrze"), co naraża nas wymierne straty finansowe. Proszę o podjęcie interwencji w tej sprawie i o poinformowanie mnie o finale sprawy. Załączam przykładowe numery przesyłek: 601354866385133118802878 , 601354866387300111767318, 601354866332340110561143

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

@MikroLITY 

Dzień dobry,

w związku z poniższym zgłoszeniem, prosimy uprzejmie o kontynuowanie prywatnej  korespondencji mailowej z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić Pana zgłoszenie. 

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów