anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost import czasem nie pobiera jednej przesyłki.

Idź do rozwiązania
RobertPaszek1234
#7 Wielbiciel#

InPost import- zdarza się że nie wrzuci losowo jakiegoś zakupu i nie można wygenerować etykiety. Nic nie daje ponowne logowanie i importowanie. Przez ostatnie parę dni już chyba 3 takie przypadki. Czy ktoś ma też czasem taki problem?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
mdrogeria
#21 Demiurg#

RobertPaszek1234 Nie nie miałem , choć nie jestem pewien czy to czasem nie moja sprawka ,ale jedna etykieta , której nie dało się wygenerować odnalazła się w ,, wygenerowanych ,, . Był to ,,smart,, i do tej pory nie wiem jak to się stalo .

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@RobertPaszek1234 Podaj proszę numery przykładowych zamówień, których dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
RobertPaszek1234
#7 Wielbiciel#

Np. zamówienie z dziś : aa7463b6-4cec-11ec-b447-4193e71e412f.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@RobertPaszek1234 Którego konta dotyczy ta sprzedaż? Niestety na tym, z którego piszesz, nie widzę zamówienia.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
RobertPaszek1234
#7 Wielbiciel#

Konto - Maliakosmetyki.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@RobertPaszek1234 Dziękuję. Skonsultuję tę sytuację i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@RobertPaszek1234 W tej transakcji Kupujący wybrał opcję dostawy "Paczkomaty 24/7 InPost", dlatego etykieta nie będzie się automatycznie importować do zakładki "Wyślij przesyłki". Musisz ją samodzielnie wypełnić.
Etykiety możesz importować automatycznie do zakładki "Import Allegro InPost" tylko jeśli kupujący wybierze opcje dostawy "Allegro Paczkomaty 24/7 InPost".

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
eplecak-com-pl
#7 Wielbiciel#

U nas też się pojawia ten problem. Np. 14 zamówień jest normalnie w inpost a wśród tych 14 gdzieś w środku brakuje jednego kupującego. Od mniej więcej tygodnia tak się dzieje. 

My rozwiązujemy to tak, że wpisujemy ręcznie w zakładce "wyślij przesyłkę" i generujemy etykietę. Dodam, że w przypadku, gdy nie jest to zamówienie z allegro - od inpostu generuje się informacja, że jest ta przesyłka płatna. Natomiast jeśli kopiuje dane z allegro(czyli zakup który widnieje w zamówieniach) to nie są naliczane żadne dodatkowe opłaty.  Tak jakby Inpost miał gdzieś zaciągnięte te dane, ale nie imporcie - tak jak powinno być.

 

oznacz moderatorów