Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy problem, klient dokonał zakupu w naszym sklepie na kwotę 10,49 zł, robił wtedy kilka zakupów u różnych sprzedawców i nie pobrało mu opłaty za przesyłkę - ramach pakietu smart. Wybrał jako przesyłkę paczka48_smart.
Nasz problem polega na tym, że otrzymaliśmy tylko należność za sprzedany towar, natomiast przy wysyłce pobierana jest od nas kwota za paczkę 3,99 co przekracza wartość marży. Co w takiej sytuacji możemy zrobić.
@amthing to taka promocja dla wybrańców , wczoraj pakowałem presyłkę o podonej watrości oczywiście z darmową dostawą . Dopłata do smarta nie została naliczona .
@amthing Cześć. Od 30.11.2021 roku do 31.01.2022 roku trwa test. Wyodrębniliśmy trzy grupy kupujących, którzy mogą skorzystać z darmowej dostawy w ramach Smart! za zakupy od 1 zł, 30 zł i 40 zł. Jeśli kupujący zrobił u Ciebie zakupy za 10,49 zł i skorzystał z darmowej dostawy Smart!, to oznacza, że był w pierwszej grupie. Nie zostanie pobrana od Ciebie opłata za przesyłkę Smart.
Informowaliśmy o tym w Aktualnościach: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-smart-czesc-kupujacych-moze-skorzystac-z-darmowej-dosta...