Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@peentech dzięki za info, trzeba próbować później 😄
Tak tu bywa z InPostem, klient będzie zadowolony jak nie otrzyma na czas przesyłki, zawsze możesz zapytać na infolinii InPostu. 722 444 000 746 600 000
może do jutra się wyrobią...
u mnie to samo webtrucekr działa poprawnie a menager paczkomatów nie ,nie da się zalogować pewnie coś padło w impoście
Nowy ład?
A allegro już zaciera ręce bo będą mogli po raz kolejny zaniżać oceny sprzedawcy bo ten nie wysłał paczek na czas, a problem przecież po stronie Inpostu a nie sprzedawcy. Pomoc w tej sprawie ze strony allegro cytuję: "nie widzimy problemu" i nie uznają wam żadnych reklamacji, czy prośby o poprawienie ocen.
Niestety, za całość obsługi transakcji odpowiada sprzedawca, również za problemy techniczne. Umowa jest tak skonstruowana, że Allegro za nic nie odpowiada.