Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił u mnie oryginalne etui do Samsunga. Etui było oryginalnie zapakowane. Zwrócił produkt w rozwalonym opakowaniu. Naturalnie teraz cena tego etui jest zanizona bo nie jest w popsutym opakowaniu. Czy muszę mu zwrócić całość pieniędzy? Czy ktoś miał podobną sytuację??
Klient nie ma obowiązku zwracać towaru w oryginalnym opakowaniu, takiego wymogu zabrania UOKiK. Jeżeli wartość rzeczy sprzedanej uległa zmniejszeniu, możesz zmniejszyć zwracaną kwotę za towar, są na to odpowiednie przepisy. Zmniejszenie zwracanej kwoty powinno być poparte odpowiednimi wyliczeniami i nie może to być zmniejszenie dowolne. Zmniejszenie zwracanej kwoty powinno dotyczyć zmniejszenia wartości przedmiotu w wyniku jego używania przez kupującego, a nie braku lub uszkodzenia oryginalnego opakowania.
Jeżeli klient nie zgodzi się ze zmniejszeniem zwróconej kwoty, może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to z kolei może być dla sprzedawcy większym problemem.