anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty 8 dni temu- klientka nie otrzymała pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  proszę o pomoc przy rozwiązaniu problemu ze zwrotem wpłaty. Oto szczegóły: 

NR ZWROTU

04cb7b6a-3576-11ec-90f9-8bef63b48fa2   

DATA ZWROTU

zlecono 25 października 2021, 11:29

U mnie widnieje ZWRÓCONE. Proszę o pomoc,

Anna

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@od_stop_do_glow Taki zwrot powinien trwać 3 dni robocze, ale nie napisano o tym w żadnym regulaminie, dlatego czasem trwa znacznie dłużej.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow sprawdziłam to i z naszej strony wszystko wygląda prawidłowo. Ty zrobiłaś zwrot 25.10.2021r., zaksięgował się poprawnie, a kupująca powinna go otrzymać na numer konta 701******718. Jeżeli będzie miała problemy ze zlokalizowaniem tego zwrotu, przekaż jej proszę, żeby do nas napisała, wówczas będziemy mogli skonsultować się z operatorem płatności oraz przesłać jej potwierdzenie wpłaty, żeby mogła reklamować ten problem w swoim banku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
nutky
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam tego zwrotu. Sprawdziłam wszystkie przelewy przychodzące. 
Pozdrawiam,

Anna Jankowska

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@nutky Korzystałaś z opcji zapłaty Apple Pay. Być może konieczny będzie kontakt z tym operatorem w celu wyjaśnienia sprawy. Sugeruję takie rozwiązanie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nutky
#7 Wielbiciel#

Dobrze, to poproszę dowód wpłaty tak abym mogła złożyć reklamację.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@nutky W tej sprawie musisz napisać przez formularz, który wskazała @la_nika. Na Gadane nie możemy Ci pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów