Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
Jak rozwiązać problem - kupujący kupił paczkę na Allegro Lokalnie, ale nie mógł jej odebrać gdyż nie miał jej w aplikacji Inpost ani nie dostał w żaden inny sposób kodu odbioru. Paczka została zwrócona z niczyjej winy z powrotem.
Teraz mam kolejnego klienta, który ma dokładnie ten sam problem i wyglada na to,że również paczki nie odbierze. Z kim można się skontaktować, żeby rozwiązać ten problem?
@nennie_87 jak sprzedałeś jako osoba prywatna to nie ty masz problem a kupujący i to kupujący sobie wnoszą reklamacje do przewoźnika bo ty nie odpowiadasz za czyjeś ustawienia powiadomień. Osoba prywatna nie musi się godzić na zwroty możesz łaskawie odebrać paczkę i jak kasę na kolejną wysyłkę wpłacą nadać 2x
Trochę ja mam problem bo jezeli kazda paczka którą wysyłam nie dostaje kodu odbioru to nie mogę wysyłać przez Allegro...
Odpowiadasz na przesyłkę do chwili nadania, ale jak kupujący nie otrzymał kodu to nie można się dziwić że nie odebrał, najlepiej rozwiązać problem poprzez dogadanie się.
a kogo obciążają za zwrot paczki?
@nennie_87 zweryfikuj czy podali poprawny telefon czy maila, bo u mnie 99 % takich zarzutów koczy się że były literówki w telefonie czy mailu a nawet w obydwu 🙂 jak będą poprawnie to złóżcie reklamację u przewoźnika, jak to sprzedaż prywatna to odbiorca musi złożyć 🙂
Wszystko poprawnie, jako, że odbierali inne paczki z tego konta.
Reklamację w Inpoście? Odbiorca mi nie złoży, bo on paczki nie odebrał i paczka została zwrócona do mnie.
@nennie_87 przesyłki zostały poprawnie nadane, jeśli kupujący ma aplikację InPost informacja o odbiorze powinna być tam, jeśli nie, to otrzymał sms. W każdym przypadku powinni otrzymać też e-maila od InPost. Nie mam niestety możliwości sprawdzenia, czy taki e-mail do nich dotarł, bo to nie my je wysyłamy, powinni to zgłosić do przewoźnika.
Wg kupujących nic nie dostali. Sami pisali do mnie czy nie mam kodu odbioru, bo nie mają jak odebrać. I o ile myslałam przy pierwszym kupującym, że po prostu nie potrafi ogarnąć aplikacji albo maili, tak przy drugim już nie. W szczególności, że nigdy wcześniej nie zdażyła mi się taka sytuacja, a dosyć często wysłam przez allegro lokalnie.
@nennie_87 Masz paczkę u siebie, to niestety zostałeś wyznaczony do wyjaśnienia, założyć można że dostał i dlatego nie odebrał, dostał i nie chciał odebrać. Zapytam czego kupujący teraz oczekuje?
@nennie_87
Dzień dobry,
prosimy o bezpośredni kontakt z opisem sprawy na pomoc@inpost.pl
W wiadomości umieść proszę 24-cyfrowe numery przesyłek, nr telefonów oraz adresy mailowe Odbiorców, które powinny być przypisane do każdej z paczek.
Po weryfikacji sytuacji, udzielimy możliwego wsparcia.