anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Lokalnie kupujący nie odebrał paczki gdyż nie widział jej w aplikacji Inpost

nennie_87
#1 Nowicjusz#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Dzień dobry,

Jak rozwiązać problem - kupujący kupił paczkę na Allegro Lokalnie, ale nie mógł jej odebrać gdyż nie miał jej w aplikacji Inpost ani nie dostał w żaden inny sposób kodu odbioru. Paczka została zwrócona z niczyjej winy z powrotem.

Teraz mam kolejnego klienta, który ma dokładnie ten sam problem i wyglada na to,że również paczki nie odbierze. Z kim można się skontaktować, żeby rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

az1rael
#21 Demiurg#

@nennie_87 jak sprzedałeś jako osoba prywatna to nie ty masz problem a kupujący i to kupujący sobie wnoszą reklamacje do przewoźnika bo ty nie odpowiadasz za czyjeś ustawienia powiadomień. Osoba prywatna nie musi się godzić na zwroty możesz łaskawie odebrać paczkę i jak kasę na kolejną wysyłkę wpłacą nadać 2x

oznacz moderatorów

nennie_87
#1 Nowicjusz#

Trochę ja mam problem bo jezeli kazda paczka którą wysyłam nie dostaje kodu odbioru to nie mogę wysyłać przez Allegro...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiadasz na przesyłkę do chwili nadania, ale jak kupujący nie otrzymał kodu to nie można się dziwić że nie odebrał, najlepiej rozwiązać problem poprzez dogadanie się.

oznacz moderatorów

nennie_87
#1 Nowicjusz#

a kogo obciążają za zwrot paczki?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nennie_87 zweryfikuj czy podali poprawny telefon czy maila, bo u mnie 99 % takich zarzutów koczy się że były literówki w telefonie czy mailu a nawet w obydwu 🙂 jak będą poprawnie to złóżcie reklamację u przewoźnika, jak to sprzedaż prywatna to odbiorca musi złożyć 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nennie_87
#1 Nowicjusz#

Wszystko poprawnie, jako, że odbierali inne paczki z tego konta.

Reklamację w Inpoście? Odbiorca mi nie złoży, bo on paczki nie odebrał i paczka została zwrócona do mnie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@nennie_87 przesyłki zostały poprawnie nadane, jeśli kupujący ma aplikację InPost informacja o odbiorze powinna być tam, jeśli nie, to otrzymał sms. W każdym przypadku powinni otrzymać też e-maila od InPost. Nie mam niestety możliwości sprawdzenia, czy taki e-mail do nich dotarł, bo to nie my je wysyłamy, powinni to zgłosić do przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nennie_87
#1 Nowicjusz#

Wg kupujących nic nie dostali. Sami pisali do mnie czy nie mam kodu odbioru, bo nie mają jak odebrać. I o ile myslałam przy pierwszym kupującym, że po prostu nie potrafi ogarnąć aplikacji albo maili, tak przy drugim już nie. W szczególności, że nigdy wcześniej nie zdażyła mi się taka sytuacja, a dosyć często wysłam przez allegro lokalnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@nennie_87  Masz paczkę u siebie, to niestety zostałeś wyznaczony do wyjaśnienia, założyć można że dostał i dlatego nie odebrał, dostał i nie chciał odebrać. Zapytam czego kupujący teraz oczekuje?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@nennie_87 

Dzień dobry,

prosimy o bezpośredni kontakt z opisem sprawy na pomoc@inpost.pl 
W wiadomości umieść proszę 24-cyfrowe numery przesyłek, nr telefonów oraz adresy mailowe Odbiorców, które powinny być przypisane do każdej z paczek.

Po weryfikacji sytuacji, udzielimy możliwego wsparcia. 

oznacz moderatorów