Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Myślę, że klient miałby większe zaufanie do sprzedawcy gdyby wiedział jak jest oceniany. Czasami miałem tak, że kupujący bał się zakupić produkt, a następnie zrezygnował i zakupił w sklepie. 😂
Sprzedaję na allegro lokalnie i staram się pakować paczki jak najlepiej umiem, dodawać jakieś gratisy itd. Lecz boli mnie to, że kupujący nie mogą zobaczyć opinii na mój temat. To mogło by umilić sprzedaż oraz zakup.
Oceniajmy firmy wystawiające produkty na zwykłym allegro, a osób prywatnych (z AL) nie 🙂
Dlaczego osoby rozkręcające działalność prywatną mają być gorsze?🤔🙄
Działalność + prywatne = firma, mikro, ale firma 🙂
Mi chodzi o prywatnych bez Działalności Gospodarczej 😛
Ale nie ukrywam przydała by się ocena sprzedającego na AL🙂
Ale wiesz, że ludziowie mogą kliknąć na twój login i zobaczyć oceny ze zwykłego Allegro? 🙂 Powystawiaj na obu - najlepiej oddzielnie 😛
a to nie wiedziałem 😅 przyda się
Dzięki!
Tak zapytam
Czy do sprzedaży na allegro trzeba mieć ukończone 18 lat i koniecznie dowód osobisty, czy wystarczy legitymacja szkolna?
Byłbym wdzięczny za odpowiedź😁
@Szymon9371 Aż przypomniały mi się czasy kont ze znaczkiem "JUNIOR":D
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
taa moje czasy😅
@Szymon9371 Art. 2.1 regulaminu allegro
Użytkownikami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownikami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie, w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i z zastrzeżeniem zasad dla nich przewidzianych (Konto Junior), których treść stanowi Załącznik nr 6 do Regulaminu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A potrzeba dowód osobisty na potwierdzenie konta do sprzedaży?
Czy legitymacja wchodzi w grę?
@Szymon9371 Art. 2.2
Osoby fizyczne nieprowadzące w ramach Allegro działalności gospodarczej dokonują wyboru jednego z poniższych rodzajów Rejestracji, wypełniając dla każdej z nich odpowiedni formularz, przy czym:
a. Rejestracja pełna, z zastrzeżeniem postanowienia w art. 2.6. poniżej, umożliwia dokonywanie zakupów i sprzedaż Towarów (Konto Zwykłe);
I dalej art. 2.6
Użytkownik, w celu uzyskania dostępu do wszystkich usług świadczonych przez Allegro, musi obok obowiązku przesłania kopii dokumentów, oświadczeń lub tłumaczeń – o których mowa w art.2.3 powyżej (o ile ma zastosowanie), dokonać aktywacji Konta, wybierając jeden z poniższych dostępnych dla danego Użytkownika sposobów udostępnianych przez Allegro:
a. Szybka wpłata on-line – w przypadku, gdy Użytkownik posiada rachunek w jednym z banków udostępniających tzw. "szybkie płatności" w ramach Allegro i dokona wpłaty w zdefiniowanej kwocie 1,01 zł.Wpłata zostanie w całości zwrócona Użytkownikowi na rachunek bankowy, z którego została dokonana,
b. Zapłata za zakupiony przedmiot za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku, gdy zapłata za zakupiony Towar zostanie dokonana w formie przelewu elektronicznego z rachunku prowadzonego w jednym z banków udostępniających tzw. „szybkie płatności” w ramach Allegro,
c. Wpłata przelewem tradycyjnym lub innym przelewem elektronicznym - w przypadku, gdy Użytkownik posiada rachunek w banku, który nie współpracuje z operatorem usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu lub nie udostępnia tzw. „szybkich płatności” i dokona wpłaty kwoty 1,01 zł na rachunek bankowy wskazany przez Allegro.pl. Wpłata zostanie w całości zwrócona Użytkownikowi na rachunek bankowy, z którego została dokonana.
Kiedyś allegro po prostu wysyłało zwykłym listem kod, który trzeba było wklepać na stronie gdzieś w ustawieniach celem pełnej aktywacji konta i pozbycia się tzw. koperty.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere: Kiedyś allegro po prostu wysyłało zwykłym listem kod, który trzeba było wklepać na stronie gdzieś w ustawieniach celem pełnej aktywacji konta i pozbycia się tzw. koperty.
Tak było, prawda 😄 i tak powinno być nadal, żadnych kombinacji 1.01zł, albo jak już to oprócz listu. Allegro w ten sposób potwierdzało, że adres(at) istnieje 😄
Ogólnie powinien być przepis JEDNO KONTO NA OSOBĘ/FIRMĘ 🙂
Już nie mogę nic wstawić na allegro bez firmy, tylko na lokalnie (przynajmniej nie produkt bez nr getin czy jakoś tak, a tego jako Rolniczy Handel Detaliczny na niewielką skalę tak szybko nie przeskoczę... )
@Szymon9371 Nie słuchaj tych bredni, że na Lokalnie z założenia nie będzie ocen, bo nie ocenia się prywatnych sprzedawców. Oceny będą, Allegro informuje w materiałach Pomocy, że pracuje nad ich wprowadzeniem.
Każdy widzi, to co chce zobaczyć, a nie to co jest rzeczywistością 🙂
Powinna być ocena sprzedawcy jak i osoby kupującej. Żeby oszuści nie czuli się bezkarnie. Allegro lokalnie nie może brać udziału w sporze i zawsze kupujący będzie poszkodowany. Osobiście nic już nie kupię na allegro lokalnie jako osoba pokrzywdzona i oszukana przez sprzedawcę. Teraz inni sprzedawcy będą pokrzywdzeni, co raz więcej osób boi się oszustw. Ciężko zakupić droższy produkt nie wiedząc nic o sprzedającym. Wybór zawsze padnie na droższy i pewniejszy wybór. Konkurencyjne portale mają możliwość takiej oceny.
@Client:82212659 gwarantujemy bezpieczne zakupy, a w dyskusji (na Allegro Lokalnie) pracownik Allegro może pomóc tak samo jak w dyskusji dotyczącej zakupu na Allegro. Tak jak napisaliśmy w ostatniej wiadomości zamieszczonej w Twojej dyskusji ze Sprzedającym: "Decyzja reklamacyjna należy do sprzedającego. Serwis nie narzuca obowiązku uznania reklamacji klienta". Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji, Sprzedający ma prawo taką reklamację odrzucić, a my jako serwis nie możemy podważać decyzji Sprzedającego.
@la_nika Czyli sprzedawca sprzedaje produkt z wadą ukrytą.
Kupujący nabywa produkt i wykrywa wadę powiedzmy w przeciągu 48h od otrzymania towaru i składa reklamację.
Sprzedający odrzuca reklamację twierdząc, że na przykład produkt u niego był sprawny lub, że nigdzie nie było napisane w ogłoszeniu że produkt jest w 100% sprawny bo podanie stanu produktu jako "bardzo dobry" to nie to samo co sprawny.
Co w takiej sytuacji robi AL?