anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro przed swoje wadliwe systemy zablokowało konto ze smartem za który zapłaciłem i nie chce go o

Col324
#2 Obserwator#

Allegro przed swoje wadliwe systemy zablokowało konto ze smartem za który zapłaciłem i nie chce go odblokować

Dzień dobry sprawa jest następująca:
Na allegro lokalnie wystawiłem dysk twardy o pojemności 2 tb który normalnie inni sprzedawcy również wystawiają. Mam kilka takich dysków a że są bardzo słabej jakości to ich nie potrzebuję. Dysk jest bardzo wolny ogólnie produkt jakości chińskiej i bez żadnej widocznej firmy. Te informacje podałem w opisie a i cena za dysk była bardzo niska. Napisałem że dysk w systemie pokazuje 2tb ale nie robiłem testów na pojemność bo dysk jest za wolny by to sprawdzić przez normalne kopiowanie a nie znam się na tym i nie wiem jak można by to inaczej sprawdzić. Bot allegro usunął aukcję z powodu "Przedmiotem Twojej oferty był nośnik pamięci, który w rzeczywistości nie posiadał zadeklarowanej pojemności".
Napisałem więc do supportu. Oczywiście od każdego z konsultantów otrzymałem inną odpowiedź. Najpierw była informacja że nie można zamieszczać takich informacji odnośnie pojemności bo może to wprowadzać w błąd - nie wiem w jaki sposób, przecięz jest to właśnie dokładne opisanie produktu, mógłbym po prostu zamieścić informację że dysk ma 2tb bo tak faktycznie pokazuje w systemie i nic więcej nie pisać. Ale ok jeżeli allegro woli by klienta wprowadzać w błąd by nie podawać jaka jest faktyczna pojemność to ich sprawa. Kolejna informacja od supportu była jednak taka że tych dysków w ogóle nie można wystawiać bo wg wiedzy allegro one nie posiadają odpowiedniej pojemności (to dlaczego inni sprzedawcy i to na oficjalnym firmowym allegro je wystawiają?). W porządku, nie chcą by wystawiać ten produkt to nie będę go wystawiał.

Na tym sprawa mogłaby się zakończyć.