anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Witam mam pytanie w jaki sposób moge anulować oferte , Kupujący kupił przedmiot ode mnie lecz już został sprzedany a oferta sama sie ponownie wystawiła bo była wstrzymana bo ktoś wczesniej jak kupił nie zapłacił za przedmiot , czy moge jakoś anulować to żeby allegro oddoło pieniążki tej osobie co kupiła i zapłaciła ? 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze musisz wypłacić na własny rachunek bankowy i oddać kupującemu zwykłym przelewem na jego konto. Na Lokalnie innej możliwości niestety nie ma.

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

A co z prowizją ? i jak ją opłacić ? bo jak narazie kasy na allegro nie mam 

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Tylko pisze ze przelał 26.07 zł musze to opłacić i dopiero dostane pieniądze od allegro ? 

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Jestem nowy nie za bardzo sie orientuje jak to działa

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Rachunki opłaca się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rachunek-biezace-saldo-i-wplata/jak-zaplacic-za-uslugi-al...

Spróbuj jednak napisać do Allegro prośbę o zwrot naliczonej opłaty tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Jak moge to ładnie sformułować żeby woedziali o co chodzi ? 

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

W sprawie tej naliczonej opłaty 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Poproś o zwrot naliczonej opłaty za obsługę transakcji. Napisz, że ogłoszenie automatycznie się wznowiło, podczas gdy Ty już nie miałeś oferowanego wcześniej przedmiotu i nie wiedziałeś, że ogłoszenie się wznowi. Dodaj, że w regulaminie nie ma informacji o automatycznym wznawianiu ogłoszeń. Załącz potwierdzenie zwrotu pieniędzy kupującemu.

oznacz moderatorów
szebest
#8 Zapaleniec#

@xyz96 Jestem w tej samej sytuacji co autor posta, i wątpię, że dostaniemy zwrot obsługi za transakcję, ponieważ w regulaminie allegro lokalnie jest napoisane


Na Allegro Lokalnie nie pobieramy prowizji za sprzedaż. Naliczamy opłatę za obsługę transakcji. Gwarantujemy, że Twoje ogłoszenie będzie widoczne dla kupujących na Allegro Lokalnie oraz na Allegro. Kupujący będzie mógł również skorzystać z szybkich płatności, aby zapłacić za przedmiot.

Samo kliknięcie przycisku kup teraz lub zakończenie licytacji nie spowoduje naliczenia opłaty. Opłatę za obsługę transakcji pobierzemy dopiero, gdy:

  • kupujący zrealizuje płatność online (w przypadku płatności z góry)
  • kupujący wypełni formularz dostawy (w przypadku płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym).

Z tego powodu opłata za obsługę transakcji jest bezzwrotna.

Czytałem też na forum, że ludzie nie dostawali tego zwrotu w podobnych wypadkach co my

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@szebest  Masz rację, ale na Al  w uzasadnionych przypadkach zdarzają się zwroty opląty transakcyjnej"prowizja". Pisz i próbuj.

oznacz moderatorów
szebest
#8 Zapaleniec#

Spróbuję do nich napisać. Te całe allegro lokalnie to jakiś żart, żeby bez mojej zgody wystawiło ofertę ponownie. 11 sierpnia sprawdzałem do pewności czy mam jakieś oferty aktywne i żadnych nie było, ponieważ 10 sierpnia ktoś zarezerwował produkt, ale mu napisałem, że produkt jest już niedostępny i kupujący anulował. I tak nagle bez powiadomienia aukcja wraca. Nigdy więcej nie sprzedaję na allegro

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@szebest  Tak ludzie narzekają.Automatycznie się wznawiają i trzeba pilnować.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@szebest Temat w pomocy to nie regulamin😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@szebest Miałbyś rację pod warunkiem, że to co cytujesz jest regulaminem. To nie jest regulamin. Korzystając z Allegro akceptujemy regulamin.

oznacz moderatorów
szebest
#8 Zapaleniec#

Napisałeś im wiadomość? Bo ja jestem w podobnej sytuacji, napisałem wczoraj i odpowiedzi dalej nie ma

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Własnie bede pisać bo nie miałem wcześniej czasu, a co bedzie jak nie zapłace im ? 

oznacz moderatorów
szebest
#8 Zapaleniec#

@Client:39052459 Dostałeś już odpowiedź? Mi przyszła wiadomość, że nie zwrócą mi tych 18.17 zł, ponieważ wszystko jest w internecie napisane na ten temat. Tracą użytkownika w ten sposób

oznacz moderatorów
Client:39052459
#8 Zapaleniec#

Witam , po napisaniu do allegro wiadomości zwrot otrzymałem , fajnie że się udało. Dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam.

oznacz moderatorów