anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam już dłuższy czas na weryfikację konta.

JUDA-MIX_Justyna
#7 Wielbiciel#

Dosłane zostały skany dowodu osobistego i uzupełniony kwestionariusz osobowy. Sprzedany został już pierwszy produkt, klient się denerwuje bo nie potrafię wygenerować etykiety i wysłać.  Czy ktoś wie ile to jeszcze może potrwać ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JUDA-MIX_Justyna Jeśli chodzi Ci o weryfikację danych do wypłat, może ona potrwać kilka dni roboczych. Ta kwestia nie ma wpływu na możliwość generowania etykiet i wysyłkę zamówień.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

JUDA-MIX_Justyna
#7 Wielbiciel#

Kurczę jednak nie potrafię wygenerować etykiety. Poczekam jeszcze do 16-stej, aż skończą się prace i spróbuję ponownie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale na AL masz tylko paczkomat InPost w systemie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...

a masz środki na koncie, kupujący opłacił?

Przerwa serwisowa obejmuje również InPost od 18.02 od godziny 16:00 przez 24h. Przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR, natomiast zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JUDA-MIX_Justyna Zachęcam do zapoznania się z tym postem o przerwie serwisowej w InPost. Po 16:00 faktycznie możliwość generowania etykiet powinna być znów dostępna.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów