Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Capekrc Dziękuję 👍 Zablokowaliśmy to konto.
Witam, chciałam zgłosić oszusta
@jkrasowska1 Dzięki, konto zablokowane.
april_m
Client:105673111
oczywiście niczego nie kupił...
@Dagoth249 Dziękuję za czujność, zajęliśmy się już tymi kontami.
@Rzeczne_dziecie Dziękuję, już działamy w tej sprawie.
wlasnie wlamano sie na moje konto "opty11" i ktos rozsyla wiadomosci do kupujacych, glownie elektronika. Nie wiem jak zablokowac , ewentualnie usunac konto.
@robert145 Dziękuję za zgłoszenie, już zabezpieczyliśmy to konto.
jak moge usunac to konto?
Proszę o blokadę ww. kont
Pozdrawiam
@Gravity_ Dziękuję za zgłoszenie. Konta są już zablokowane.
Kolejny oszust.
Nie wiem czy Państwa dział bezpieczeństwa pochyla się nad tym problemem, ale naprawdę, jeśli ta fala spamu się nie skończy to przeczuwam odpływ użytkowników. Dopiero założyłem konto, ale po 4 wiadomościach od oszustów, myślę, że niedługo zrezygnuję.
Może wystarczyłoby zablokowanie możliwości wysyłania określonych fraz typu "http" "www" itd.? Da się to ominąć, ale inni użytkownicy, mniej zaznajomieni z internetem, będą mieli więcej czasu do namysłu, kiedy zamiast po prostu kliknąć w link będą go kopiowali do przeglądarki i kasowali spacje z takiego "h t t p". Ew. nawet i takie kombinacje bym zablokował.
Przemyślałbym też blokowanie użytkowników z IP krajów z których najczęściej wychodzą takie wiadomości. Wiem, że jest VPN, ale przynajmniej część odsieje.
Pozdrawiam
@Gravity_ Dziękuję za cenne sugestie. Wskazane konto zablokowaliśmy.
Kolejny. Client:106186825
@jabllonsky Konto jest już zablokowane. Dziękuję za zgłoszenie.
Kolejna próba wyłudzenia:
@donykerio Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.