Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Mail- oszustwo.
@Martusiunia dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Witam,
Mam podejrzenie czy nie oszustwo
@mejdej86 tak, to próba wyłudzenia danych. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
jeszcze mam pytanie bo ten Marcin (Client:39291896) jaby kupił ten przedmiot czy muszę jeszcze raz wystawić przedmiot bo jest jak sprzedaż zakończona ?
@mejdej86 tak, zamówienie zostanie anulowane automatycznie, a oferta wznowiona po 5 dniach. Jeśli nie chcesz czekać, to możesz wystawić ofertę od nowa, tylko pamiętaj proszę, aby anulować automatyczne wznowienie tej pierwszej oferty. Na 24h przed planowanym wznowieniem otrzymasz e-mail, w którym będziesz mógł anulować wznowienie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, wystawilam kilka przedmiotów na Allegro Lokalnie. Otrzymałam wiadomość o treści "twój przedmiot został zarezerwowany dla kupującego- Client110501640 " z prośbą o przesłanie adresu e-mail i w załączniku dostalam zdjęcie formularza, do którego jest mój e-mail potrzebny, aby złożyć zamówienie. Czy to oszustwo?
@astaniek335 tak, to próba wyłudzenia danych. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@Client:29250320, zablokowaliśmy to konto. Dzięki za zgłoszenie!
@anetagata dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Z tego konta : agagluchkowalska dostałam wiadomość na allegro o zakupie mojej oferty i z prośbą o adres mail, na który przyszła później wiadomość kierująca na fałszywą stronę allegro i prośbę o podanie danych do karty bankowej.
@DARTINA Dobrze, że jesteś czujna 🙂
Jeśli na tej fałszywej stronie podałaś jakiekolwiek dane logowania to natychmiast zmień hasła!
dzięki, na szczęście zostału mi trochę rozsądku 🙂
👌
@DARTINA tak, świetnie, że jesteś czujna i chcesz ostrzec innych użytkowników, ale czy mogłabyś jeszcze tutaj umieścić zdjęcie lub zrzut wiadomości, którą dostałaś od tej osoby?
kiepsko widać, zrobiłam zdjęcie bo ze zrzutami sobie nie radzę
@DARTINA poradzimy sobie, ale musimy mieć dowód, że ta wiadomość pochodzi od tego użytkownika.