Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Client:42937854 Dziękuję, że o tym napisałeś. Konta tych klientów są już zabezpieczone.
@Client:103641865 To konto jest już zablokowane. Dziękuję za sygnał.
Dzień dobry,
od użytkownika gosik7188 otrzymałem info ze chce mojego maila by sfinalizować zakup, czy to ściema?
Potem mail: Allegro – nowy numer klienta 74148953 <order_msg41246@icloud.com>
"Gratulacje sprzedaży! |
Nowe zamówienie: 74148953 |
Dobry dzień cenny klient. Tylko krok dzieli cię od zawarcia transakcji! Twój produkt został zarezerwowany w naszym systemie dla kupującego i czeka na Twoją akceptację. Naciśnij poniższy przycisk, aby autoryzować zamówienie, a zostaniesz automatycznie przekierowany na naszą stronę potwierdzenia zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nasz zespół wsparcia jest dostępny za pośrednictwem czatu na stronie potwierdzenia zamówienia. " |
Z gory dziękuję za pomoc.
Tomek
witam własnie dostałem to samo,bo wystawiłem przedmiot wczoraj i nie wiem co teraz z tym robić.
To próba wyłudzenia danych. Konto tego klienta jest już zablokowane.
Cześć,
Dostałem informację o zakupie przedmiotu. W wiadomości był tylko załącznik z rozszerzeniem .png.
Jest możliwość, że poprzez ściągnięcie tego załącznika .png i otwarcie go - mógł mi skraść dane?
Bez przesady. PNG to rozszerzenie pliku graficznego 🙂
Wiem, zdaje sobie sprawę z tego 🙂. Ale z faktu, iż siedzę w IT od kilku lat wiem, że na ten moment nie ma takiej możliwości, aby za pomocą png przechwycili dane czy cokolwiek...ale musiałem zapytać, być może coś przegapiłem - rozumiem, że nie ma takiej możliwości i mogę być spokojny. Dziękuję.
A co jest na obrazku?
Przesyłam go tutaj
@Bercias1993 Zablokowaliśmy już konto, z którego do Ciebie pisano. Dziękuję za zgłoszenie.
U mnie ta sama sytuacja i ten sam screenshot.
Użytkownik, który do mnie napisał to Heda (Makieciarz)
Bylbym bardzo wdzięczny za zablokowanie tego użytkownika i „uwolnienie” mojej oferty.
@JohnMarston To konto jest również zablokowane. Dziękuję za sygnał.
Dziękuję.
wystawilem ofertę ponownie i teraz atak innego użytkownika:
@JohnMarston To konto również zablokowaliśmy.
Użytkownik KRZYSZTOF (likawinc) kupił u mnie przedmiot na Allegro Lokalnie i przesyła screenshot z rzekomym żądaniem mojego adresu mailowego podczas płatności.
@Thomp Konto klienta jest już zablokowane. Dziękuję za zgłoszenie.
Czy można prosić również o anulowanie tej transakcji, która obecnie "wisi" i nic nie mogę z nią zrobić?