anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można wygenerować nową etykietę nadania przesyłki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Emb0
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

  • Dobry wieczór, potrzebuje wysłać paczkę ale nie mogę wysłać ponieważ jak skanuje etykietę to cały czas pokazuję mi błąd że niby kod jest niepoprawny. Czy można wygenerować nową etykietę żebym wysłał paczkę do odbiorcy?
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 napisz proszę której przesyłki to dotyczy i konkretnie jaki komunikat się pojawia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

Czy ja muszę podać numer przesyłki czy nazwę tej sprzedaży 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 obojętnie 🙂 Znajdę ją i po numerze przesyłki i po nazwie oferty. Tylko jeszcze ten komunikat poproszę, bo może ponowne wygenerowanie etykiety wcale nie pomoże. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

Numer przesyłki: 660166676335303138177429

Komunikat który się wyświetla 

Niestety podany kod jest niepoprawny. Spróbuj jeszcze raz.

Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem

722 444 0

00.

oznacz moderatorów
amibis
#10 Popularyzator#

Możesz śmiało dzwonić do InPost (najlepiej jak jesteś pod paczkomatem). Zdalnie Ci pomogą. Aha. Jedna tylko rada. Żeby przyspieszyć rozmowę z człowiekiem, to jak tylko zacznie mówić automat Max, powiedz "konsultant". Od razu się wyłączy.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 możesz ponownie wygenerować przesyłkę 🙂
Jeśli problem się powtórzy, zadzwoń proszę na infolinię, tak jak radzi @amibis 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

No i teraz jest coś nie tak, ponieważ zadzwoniłem do konsultanta i okazało się że był jakiś inny adres paczkomatu, no i konsultant zmienił ten adres i ja nadałem tą przesyłkę a teraz patrzę na status zamówienia i wyświetla mi się że mogę wygenerować nowy kod, ale status przesyłki Nadana nie wyświetla się 

oznacz moderatorów
amibis
#10 Popularyzator#

Ja wszelki informację odnośnie statusu przesyłek InPost, sprawdzam bezpośrednio na ich stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=603422099105110120338434

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 ale namieszaliśmy 🙂 Jeśli nadałeś przesyłkę, to trafi do kupującego, natomiast napisz proszę do kupującego wiadomość i podaj numer przesyłki, bo od nas nie dostanie powiadomienia. W systemie Allegro nie jestem w stanie cofnąć usunięcia etykiety, więc jej status na Allegro Lokalnie się nie zmieni.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

Poinformowałem kupującego. Mam nadzieję że wszystko się uda i kupujący otrzyma przesyłkę a ja zostanę z pieniędzmi. Bardzo dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 nie ma sprawy! W razie problemów, daj znać. Będę działać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

Właśnie mam pytanie, czy allegro nie poprosi o zwrot środków ponieważ niby jak nie wysłałem tej paczki jak pokazuje Allegro ale tak naprawdę to tą paczkę wysłałem jeszcze wczoraj i musi w najbliższym czasie dojść do kupującego.

oznacz moderatorów
Emb0
#8 Zapaleniec#

@la_nika 

Właśnie mam pytanie, czy allegro nie poprosi o zwrot środków ponieważ niby jak nie wysłałem tej paczki jak pokazuje Allegro ale tak naprawdę to tą paczkę wysłałem jeszcze wczoraj i musi w najbliższym czasie dojść do kupującego

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Emb0 Na Lokalnie nie weryfikujemy w ten sposób statusów zamówień. Wystarczy, że podasz kupującemu numer przesyłki w wiadomości - tak, jak wspomniała Monika. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów