Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Emb0 napisz proszę której przesyłki to dotyczy i konkretnie jaki komunikat się pojawia.
Czy ja muszę podać numer przesyłki czy nazwę tej sprzedaży
@Emb0 obojętnie 🙂 Znajdę ją i po numerze przesyłki i po nazwie oferty. Tylko jeszcze ten komunikat poproszę, bo może ponowne wygenerowanie etykiety wcale nie pomoże.
Numer przesyłki: 660166676335303138177429
Komunikat który się wyświetla
Niestety podany kod jest niepoprawny. Spróbuj jeszcze raz.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem
722 444 0
00.
Możesz śmiało dzwonić do InPost (najlepiej jak jesteś pod paczkomatem). Zdalnie Ci pomogą. Aha. Jedna tylko rada. Żeby przyspieszyć rozmowę z człowiekiem, to jak tylko zacznie mówić automat Max, powiedz "konsultant". Od razu się wyłączy.
No i teraz jest coś nie tak, ponieważ zadzwoniłem do konsultanta i okazało się że był jakiś inny adres paczkomatu, no i konsultant zmienił ten adres i ja nadałem tą przesyłkę a teraz patrzę na status zamówienia i wyświetla mi się że mogę wygenerować nowy kod, ale status przesyłki Nadana nie wyświetla się
Ja wszelki informację odnośnie statusu przesyłek InPost, sprawdzam bezpośrednio na ich stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=603422099105110120338434
@Emb0 ale namieszaliśmy 🙂 Jeśli nadałeś przesyłkę, to trafi do kupującego, natomiast napisz proszę do kupującego wiadomość i podaj numer przesyłki, bo od nas nie dostanie powiadomienia. W systemie Allegro nie jestem w stanie cofnąć usunięcia etykiety, więc jej status na Allegro Lokalnie się nie zmieni.
Poinformowałem kupującego. Mam nadzieję że wszystko się uda i kupujący otrzyma przesyłkę a ja zostanę z pieniędzmi. Bardzo dziękuję za pomoc!
@Emb0 nie ma sprawy! W razie problemów, daj znać. Będę działać 🙂
Właśnie mam pytanie, czy allegro nie poprosi o zwrot środków ponieważ niby jak nie wysłałem tej paczki jak pokazuje Allegro ale tak naprawdę to tą paczkę wysłałem jeszcze wczoraj i musi w najbliższym czasie dojść do kupującego.
Właśnie mam pytanie, czy allegro nie poprosi o zwrot środków ponieważ niby jak nie wysłałem tej paczki jak pokazuje Allegro ale tak naprawdę to tą paczkę wysłałem jeszcze wczoraj i musi w najbliższym czasie dojść do kupującego
@Emb0 Na Lokalnie nie weryfikujemy w ten sposób statusów zamówień. Wystarczy, że podasz kupującemu numer przesyłki w wiadomości - tak, jak wspomniała Monika. 🙂